PracaGrupypl.praca.dyskusjea teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE › Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
  • Data: 2005-03-08 18:39:15
    Temat: Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d0kjdf$roc$1@news.onet.pl...
    > 1. Nie każdy kto pracuje w pione informatyki musi znać się na
    > wszystkim.

    Takie pojęcia teraz znają dzieciaki w gimnazjum, jakim cudem itman
    doszedł wyżej, skoro pominął podstawy?

    > 2. Taki z Ciebie "haker", że:
    > - wysyłasz posta na grupę z załącznikiem

    Nie jestem żadnym hakerem, ani "chakerem"
    Rzeczywiście nieopatrznie wysłałem załącznik, za co przepraszam.

    > - Twoim czytnikiem jest BARDZO hakierowy Outlook Express

    Dla mnie jest wygodny, łatki ściągam na bieżąco, o mnie się nie martw.

    Teraz spamerzy zaleją a...@t...pl rzeczywiście potworne

    > Chciałeś pokazać, że jesteś lepszy. Dla mnie jesteś tylko zazdrosnym
    > gnojkiem.

    Chciałem pokazać jakim gnojkiem jest itman, bawiąc się w najlepsze w
    czasie pracy w tpsa - firmie której rzesza ludzi nienawidzi, między
    innymi za takich pracowników jak on,
    a Ty dla mnie jesteś bezpłciowym zbiorowiskiem liter. Nazwałbym
    dosadniej, ale nie chce mieć mniejszości seksualnych na karku.