PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Zarabianie przez internet

  • 1. Data: 2002-11-29 23:51:01
    Temat: Re: Zarabianie przez internet
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"MucK" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> To nieprawidłowy adres
    >Dzizas! Chodzi mi tylko o to, ze (byc moze przez pomylke) masz wcisniety
    >CapsLock. Po prostu go wylacz i nie bede sie czepial (tak robi wiekszosc tu
    >piszacych i takie sa miedzy innymi zasady pisania na grupy dyskusyjne). O
    >nic wiecej mi nie chodzi.
    Zasady są takie, że autor pisze a czytelnik czyta, więc jak chcesz
    mieć coś małymi to sobie to napisz :-)))

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 2. Data: 2002-11-30 01:19:44
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Plonk! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Zasady s+AQU- takie, +AXw-e autor pisze a czytelnik czyta, wi+ARk-c
    > jak chcesz mie+AQc- co+AVs- ma+AUI-ymi to sobie to napisz :-)))

    W morde, a skad ty takie:

    (multipart/alternative; boundary="---=_NextPart_000_013E_01C2980A.8DDEF7D0"

    kodowanie wziales? :))

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-11-30 02:08:42
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    MucK wrote:

    > Heya Plonk! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > W morde, a skad ty takie:
    >
    > (multipart/alternative; boundary="---=_NextPart_000_013E_01C2980A.8DDEF7D0"
    >
    > kodowanie wziales? :))

    U niego to normalne (na innych grupach). Nie zwracaj uwagi na Trola, bo
    go rajcuje udowadnianie, ze on ma racje.

    Flyer

  • 4. Data: 2002-11-30 20:58:39
    Od: T...@p...onet.pl

    In article <3...@p...gazeta.pl>,
    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > U niego to normalne (na innych grupach). Nie zwracaj uwagi na Trola, bo
    > go rajcuje udowadnianie, ze on ma racje.

    Aha, i stad ta ksywka. Teraz juz rozumiem... No to do KFa z nim.

    A juz chcialem mu tlumaczyc, ze komputery rozumieja male litery gdzies
    od poczatku lat 70...
    TA