PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie przez internet

  • 1. Data: 2002-11-29 18:33:59
    Temat: Zarabianie przez internet
    Od: k...@w...pl

    Prosze o informacje o firmach płacących za odbieranie maili i za surfowanie.
    Chcesz zobaczyć jakie ja polecam www.kulketasz.republika.pl

  • 2. Data: 2002-11-29 18:54:04
    Temat: Re: Zarabianie przez internet
    Od: "[-=DaWin=-]" <d...@g...pl>

    Dnia 2002-11-29 19:33, użytkownik k...@w...pl napisał(a) :

    > Prosze o informacje o firmach płacących za odbieranie maili i za surfowanie.
    > Chcesz zobaczyć jakie ja polecam www.kulketasz.republika.pl

    hie hie hie
    dokladnie dnia 2000-07-07 00:31:00 zapisalem sie dla proby do
    logomedia.pl, stan mojego konta na obecna chwile to cale 0.53 zl,
    jeszcze z 10 lat i bede mial na bochenek chleba...

    --
    ~d.w.

    d...@m...arbornet.org
    gg:4614408

  • 3. Data: 2002-11-29 19:44:04
    Od: g...@p...onet.pl

    > Prosze o informacje o firmach płacących za odbieranie maili i za surfowanie.
    > Chcesz zobaczyć jakie ja polecam www.kulketasz.republika.pl
    >
    > --

    CZOŁEM.
    ZWIĄZAŁEM SIĘ OSTATNIO ZE SKLEPEM INTERNETOWYM. FIRMA MA W SWOIM ASORTYMENCIE
    10000 ARTYKUŁOW (OD SPOŻYWKI PO ELKTRONIKĘ). ZAKŁĄDAJĄ CI TWOJA STRONĘ WWW Z
    ASORTYMENTEM SKLEPU. SAM ROBISZ ZAKUPY PO DOBRYCH CENACH Z MOŻLIWOŚCIĄ
    BEZPŁATNEJ DOSTAWY KURIEREM, ORAZ JESTEŚ DYSTRYBUTOREM ARTYKUŁÓW SKLEPU. OD
    KAŻDEJ WYDANEJ ZŁOTÓWKI NALICZANE SĄ PUNKTY KTÓRE Z KOŃCEM KAŻDEGO MIESIĄCA
    ZAMIENIANE SĄ NA WYNAGRODZENIE DLA CIEBIE. JESTEM W TYM OD NIEDAWNA, ALE
    MOBILZUJE MNIE TO ŻE POZNAŁEM OSOBY KTÓRE NAPRAWDĘ DOBRZE NA TYM WYCHODZĄ.
    TRZEBA PRÓBOWAĆ WSZYSTKIEGO W TYCH TRUDNYCH CZASACH. WIĘCEJ INFO MOGĘ UDZIELIĆ
    MAIL'EM: g...@w...pl
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-11-29 19:49:26
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    [bla bla]

    > WYNAGRODZENIE DLA CIEBIE. JESTEM W TYM OD NIEDAWNA, ALE MOBILZUJE MNIE
    > TO ŻE POZNAŁEM OSOBY KTÓRE NAPRAWDĘ DOBRZE NA TYM WYCHODZĄ. TRZEBA

    Fajnie, tylko czemu tak krzyczysz? Wlacz tego CapsLock'a.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 5. Data: 2002-11-29 20:18:26
    Od: g...@p...onet.pl

    > Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):
    >
    > [bla bla]

    > Fajnie, tylko czemu tak krzyczysz? Wlacz tego CapsLock'a.

> [...]

    CHODZI CI O COŚ? JEŚLI TAK TO NAZWIJ TO PO IMIENIU.
    CZYŻBY KOLEJNY NIEZADOWOLONY Z ŻYCIA I MAJĄCY DO WSZYSTKICH PRETENSJĘ O
    WSZYSTKO?

  • 6. Data: 2002-11-29 20:24:09
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > CHODZI CI O COŚ? JEŚLI TAK TO NAZWIJ TO PO IMIENIU.
    > CZYŻBY KOLEJNY NIEZADOWOLONY Z ŻYCIA I MAJĄCY DO WSZYSTKICH PRETENSJĘ O
    > WSZYSTKO?

    Dzizas! Chodzi mi tylko o to, ze (byc moze przez pomylke) masz wcisniety
    CapsLock. Po prostu go wylacz i nie bede sie czepial (tak robi wiekszosc tu
    piszacych i takie sa miedzy innymi zasady pisania na grupy dyskusyjne). O
    nic wiecej mi nie chodzi.

  • 7. Data: 2002-11-30 22:37:01
    Temat: Re: Zarabianie przez internet [ot]
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    No tak, człowiek chce, żeby było normalnie,
    o jakiejś tam netykiecie napomknie...

    I kończy się na tym, że jest niezadowolony z
    życia i musi się tłumaczyć, że nie jest wielbłądem...

    Aż ręce pod stół opadają. W celu poprawy nastrolu:

    <CYCAT>

    W szkole krąży legendarna opowieść o lekcji Lorka z tasiemca. Puścił w
    obieg słoiczek z długim stworzeniem ruszającym się w cieczy i upominał
    przejęty: "Ostrożnie, można się zarazić!". Wszyscy z obrzydzeniem
    oglądali pasożyta. Gdy słoiczek wrócił do Lorka, wypił zawartość jednym
    tchem. Zanim zdradził, że to rosół z makaronem, dwie dziewczynki już
    trzymały sedes.

    </CYCAT>

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 8. Data: 2002-12-01 12:05:49
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > CHODZI CI O COŚ? JEŚLI TAK TO NAZWIJ TO PO IMIENIU.

    OK, nazwe.
    Naucz sie buraku netykiety !!!

    GreG

  • 9. Data: 2002-12-01 16:58:01
    Od: "Cosmophillia" <s...@p...onet.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > CHODZI CI O COŚ? JEŚLI TAK TO NAZWIJ TO PO IMIENIU.
    > CZYŻBY KOLEJNY NIEZADOWOLONY Z ŻYCIA I MAJĄCY DO WSZYSTKICH PRETENSJĘ O
    > WSZYSTKO?
    >

    > --
    Zawsze zabawnie jest poczytać triumfalne texty osób "surfujących" po
    "sieci", które nie mają zielonego pojęcia o tym po czym "surfują" i jak
    działa to coś, za pomocą czego "surfują" (słowo "deska" pewnie kojarzy im
    się jedynie z tą klozetową).
    Pozdrawiam i życzę dalszego zadowolenia z siebie.

    P.S. Lubię surferów, ale tych oceanicznych (wodnych). Są tak ładnie
    zbudowani ... Qrcze nasz Bałtyk to po prostu żenada ...
    P.S. Sorry za bełkot, tak mnie natchło ...

  • 10. Data: 2002-12-03 09:33:26
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "[-=DaWin=-]" <d...@g...pl> napisał

    > dokladnie dnia 2000-07-07 00:31:00 zapisalem sie dla proby do
    > logomedia.pl, stan mojego konta na obecna chwile to cale 0.53 zl,
    > jeszcze z 10 lat i bede mial na bochenek chleba...

    Lepiej pomysl sobie co kupisz za 10.000 lat :)))))

    Neko