PracaGrupypl.praca.dyskusje › talony - czy przysługują zwolnionemu pracownikowi

  • 1. Data: 2002-11-29 18:57:29
    Temat: talony - czy przysługują zwolnionemu pracownikowi
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    to pytanie mojej siostry, na które nie potrafię jej odpowiedzieć: "
    W listopadzie pracownicy mojej firmy dostali talony świąteczne, ja zostałam
    zwolniona 16 listopada, czy powinnam dostać talony, czy już mi nie
    przysługują?"
    Została zwolniona chyba za porozumieniem stron, sprawa dotyczy bieżącego
    roku.
    Dziękuję za ewentualne sugestie
    Monika

  • 2. Data: 2002-11-29 19:16:00
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MT" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przysługują?"
    > Została zwolniona chyba za porozumieniem stron, sprawa dotyczy bieżącego

    Przewaznie jest to uznaniowa sprawa zakladu pracy, traktowana jako
    "motywacja" do dalszej pracy a nie premia za przepracowany okres (chociaz
    pracownicy o paromiesiecznym stazu w danej firmie z reguly nie dostaja).
    Jesli w regulaminie pracy firmy siostry nie ma wzmianki o kryteriach
    przydzielania talonow (przy zasadach rozdzialu funduszu socjalnego np.), to
    watpie, aby miala szanse je dostac.
    Naturalnie, nic sie nie stanie jesli spyta. Jesli to zaklad "panstwowy", to
    moze zwiazki cos beda wiedzialy?

    Pozdrawiam
    Krzysztof