PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej

  • 1. Data: 2002-11-29 19:07:29
    Temat: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    To co ci ludzie tam wyrabiaja to az strach. Ci ludzie nie tylko sobie
    zaszkodzili, ale naszemu calemu krajowi. Jezeli incydenty tego typu beda sie
    powtarzac to bedzie coraz gorzej zamiast lepiej. Ciekaw jestem jak teraz
    lokalne wladze gleboko beda musialy pojsc na ustepstwa, lub czy nawet nie
    bedzie trzeba doplacic zeby ktokowliek tam zainwestowal. Ja osobisci ta
    miejscowosc omijal szerokim lukiem. A jestetm obywatelem naszego kraju teraz
    co mysla sobie zachodni inwestorzy??

  • 2. Data: 2002-11-29 22:09:03
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    A co tym ludziom pozostało ? Utracili miejsca pracy, oszukano ich poprostu.
    Przyjedź na Śląsk to zobaczysz dzielnice nędzy i biedoty a będzie jeszcze
    gorzej jak górnicy zasilią spełeczność lokalną bezrobotnych.
    Twoim zdaniem Ci ludzie maja być uśmiechnięci i z uśmiechem na twarzy
    pokazywać się Europie jak sieim wspaniale żyje ? Gdyby chociaż w takiej
    Francji kryzys bezrobocia objął jedna grupę społeczną to rozlałoby sie na
    cały kraj, a tu ludzie są we własnej bezradnosci pozostawieni sobie samym
    !!! Ci co mają pracę i nie chodzą głodni spać tego nie zrozumieją i są
    butni, ale ktoś kto stracił pracę raz czy dwa razy i zmuszony jest bezradnie
    ją znaleźć przy wzrastajacym bezrobociu to zmuszomy jest do takich aktów
    desperacji !
    Nie pochwalam tego co widzimy w TV, ale uważam że powoli kończy się okres
    zamykania ust zwalnianym a zaczynają brać sprawy w swoje ręce.
    A to czy się to będzie podobało inwestorom czy nie, to co to obchodzi 60 %
    biedooty w tym kraju, jeśli uważają że gorzej już chyba nie będzie, bo
    sięgneliśmy dna !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-11-29 23:01:08
    Od: "Iwona" <2...@w...pl>

    Człowieku zastanowił byś się co ty wogóle piszesz. Piszesz , że jesteś
    obywatelem naszego kraju , ale widze że tak naprawdę nie masz o niczym
    pojecia. Każdy prawdzi obywatel wie, że w fabryce w Ożarowie produkowane
    były najlepsz kable w Europie. I to od nas kupowała je cała Europa. Czy ty
    chociaż masz pojęcie dlaczego Oni tak naprawdę bronili tego zakładu.!!!
    Chyba nie!!!. Niechodzi tylko o to, że masa ludzi zostala bez pracy, ale
    przed sprzedażą firmy, która była panstwowa, prywatnemu właścicielowi
    zakład został zmodernizowany i wyposażony w najnowsze urzadzenia
    produkcyjne. A cwaniak, który go kupił zarobił na tym kupe szmalu przenosząc
    go w drugi koniec Polski i sprzedając cześć maszyn. I TO MA BYĆ
    PRYWATYZACJA?!?!?!?!!!!!. Gdzie logika??? wcale się niedziwie tym ludziom.
    Mało tego w zniszczeniu fabryki miało interes wielu .......... Na Polski
    rynek zostało wpuszczona francuska firma układająca kable. Nagle polskie
    kable stały się złe, trzeba sprowadzać ,,najlepsze z zachodu". Ktoś robi
    nastepną kase. DZIWIĆ SIĘ TYM LUDZIOM??? Napewno nie powinno dochodzic do
    rękoczynów tego nie pochwalam, ale wyobrażam sobie jak czują się Ci Ludzie ,
    kiedy odejmuje się im chleb od ust. Czy masz dzieci? Zastanów się, czy
    czasem ty nie walczyłbyś o swoje mjejsce pracy wiedząc, że takie jest
    bezrobocie. przypuśćmy, że masz 50 lat, wykształcenie zawodowe, a jakiś
    ,,mądry urzędnik" każe ci się przekwalifikować. Czy człowiek w takim wieku
    moze nauczyć się obsługi komputera??? Sprawa Ożarowa poruszana był w
    ,,Sprawie dla reportera" chyba nie oglądałeś tego programu bo nie pisał byś
    takich żeczy. Ci ludzie postawieni są tam pod murem. Polacy powinni wreszcie
    przejrzeć na oczy co nam przyniosła Solidarność i co niesie nam Unia. Bo jak
    narazie to tylko samo bezrobocie, wyniszczenie polskiej gospodarki,
    sprzedanie zachodowi najważniejszych polskich gałęzi przemysłowych, powolne
    acz skuteczne pozbywanie sie polskiego rolnictwa. Wzrośnie bezrobocie,
    zmniejszą sie warunki bytowe i zobaczymy co wtedy takie osoby jak ty bedą
    mówić. Ożarowa nie wolno omijać, po tym wszystkim tym bardziej trzeba
    wspomagać to miasto i inne mu podobne.

  • 4. Data: 2002-11-30 00:07:09
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Mi chodzi o to ze ci ludzi sobie strasznie zaszkodzili. A jesli chodzi o
    dzialanosc tej firmy to sie nie dziwie inwestorowi, poniewaz rynek
    telekomunikacyjny przechodzi gleboki kryzys. Do tego nowe technologie
    pozwalaja na starych kablach uzyskiwac o wiele wieksze przepustowosci, co
    powoduje ze nie trzeba klas nowych :(. Dosc ciekawy artykul an ten temat,
    jest w starym numerze The Economist, oraz w ostatnim numerze Bussines Week.
    No coz nie jestesmy w stanie zminic pogody ;)

  • 5. Data: 2002-11-30 08:47:43
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Leszek Wilczek wrote:
> [...]
    > jest w starym numerze The Economist, oraz w ostatnim numerze Bussines
    > Week. No coz nie jestesmy w stanie zminic pogody ;)

    Hmm, czy mógłbyś podać linki do tych artykułów albo chociaż tytuły?

  • 6. Data: 2002-11-30 13:33:20
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2002-11-29 20:07, Obywatel (ka) Leszek Wilczek napisał (a):
> [...]
    > miejscowosc omijal szerokim lukiem. A jestetm obywatelem naszego kraju teraz

    Dobry człowieku Ty chyba nie wiesz gdzie żyjesz i co już się wyprawia w
    Polsce. Ludzie głodem przymierają, a Zachodni inwestorzy zachowują się,
    jak w państwie kolonialnym. Jestem ciekaw, jak Ty byś reagował, kiedy to
    twój majątek wywoziliby tirami.
    Zachód ma inwestować, a nie kraść i niszczyć !!!
    I popieram tych ludzi, bo już najwyższy czas wziąść siekiery, sztyle od
    kilofów i zacząć się bronić przed sprzedawaniem nas w niewolę !
    Dość już ustępstw! Do niczego nie prowadzą te negocjacje.
    Najlepiej, jak Ty będziesz omijał Polskę szerokim łukiem.
    Nie potrzeba nam śmieci z Zachodu !
    Trzeba być wieśniakiem pozbawionym jakiegokolwiek patriotyzmu!
    To państwo istenieje od tysiąca lat i ma swoje korzenie.
    Byliśmy, jesteśmy i będziemy i obejdzie się bez tego tałatajstwa, które
    celowo doprowadza do ruiny polską myśl techniczną !
    Wmawianie nam, że jesteśmy durniami zacofanymi i żebrakami jest nie na
    miejscu. Przelewaliśmy krew zarówno na Zachodzie, jak i na Wschodzie.
    Zachód sprzedał naszą krew za srebrniki, a my się podniecamy każdym
    gównem, które do nas spływa, jak ściek !
    We Francji ludzie blokują autostrady i jest OK, ale my nie możemy nawet
    własnych zakładów bronić !!!
    Popatrz na Polskę i zrozum, że nas wynarodowią !!!
    Politycy w Brukseli są już zdegustowani naszymi staraniami wejścia !
    Polacy nie na kolanach trochę wiary w siebie i godności !!!
    Tu chodzi o życie, a nie o inwestycje !!!
    Zachce im się naszej krwi to ją dostaną.
    Jak trzeba będzie to ludzie znowu wyjdą na ulicę !!!
    Rozwaliliśmy komunę to i rozwalimy ten "smród zachodni".

    Kiedy już nie będzie nic do stracenia ludzie oddadzą to co najcenniejsze.

    A to że nasze rządy sa przekupne i za garść srebrników oddadzą w nas w
    niewolę to żadna tajemnica. Skończmy się łudzić, że z Zachodu przyjdzie
    do nas to co najlepsze, bo tak nie będzie !!!

    Ci ludzie niecałe 60 lat temu nas sprzedali to dlaczego nie mają nas
    sprzedać jeszcze raz !

    "Niczym krew przy złocie, które brzęczy"

    Osobiście uważam mieszkańców Ożarowa, za ludzi godnych chwały i składam
    im pokłon do samej ziemi, bo Ci ludzie zapoczątkowali bunt, który jest w
    większości Polaków.
    I z szacunkiem do ojców i matek, którzy chcą żyć !
    Zachód musi usłyszeć, że nie kupujemy byle gówna, bo w TV jest ładnie!

    O prawo do życia trzeba walczyć, a skoro rządy RP nie potrafią to czas
    najwyższy samemu to zrobić, aby nie mówiono potem nam: "...miałeś chamie
    złoty róg..."

    Z poważaniem.

    Wojciech Wojnowski.

  • 7. Data: 2002-11-30 13:56:04
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Wojnowski" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3DE8BE20.5090502@poczta.onet.pl...
    > Dnia 2002-11-29 20:07, Obywatel (ka) Leszek Wilczek napisał (a):

    > Trzeba być wieśniakiem pozbawionym jakiegokolwiek patriotyzmu!
    o wypraszam to sobie. JA MIESZKAM NA WSI PAJACU (chociaz tego nie chce).
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 8. Data: 2002-11-30 18:24:32
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Bozo" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, czy mógłbyś podać linki do tych artykułów albo chociaż tytuły?

    Numeru The Ecomist nie pamietam, zreszta i tak ciezko z tym pismem bo strona
    internetowa jest czesciowo platna.
    Jesli chodzi o BW to numer listopadowy, a tytul w Polsce: Telekomy Kryzys
    czy to sie nigdy nie skonczy?

  • 9. Data: 2002-11-30 18:32:08
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Bez obrazy, ale nie wiesz o czym piszesz. Tak sie sklada ze Polska ma
    zobowiazania wobec zachodnich kol finansowych. Jesli chodzi o te tiry to
    zdaje sie ze firma telefonica zaplacila za to co tam wywiozla. Z tego co
    wiem ta firma przedstawila bardzo dobre warunki zwolnien, do tego
    zaproponowala nieacalej polowie pracownikow prace w innych swoich zakladach.
    Jezeli taki sytuacje beda sie powtarzac to Polska moze sie znalezc z reka w
    nocniku, gdzie sytuacja w ktorej sa niekotre kraje afyrkanskie lub republiki
    bylej Jugoslawi to po prostu marzenie.

  • 10. Data: 2002-11-30 18:43:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > A co tym ludziom pozostało ? Utracili miejsca pracy, oszukano ich poprostu.

    Przeprowadzka tam, gdzie im proponowano pracę albo 15 tysięcy do ręki i
    szukanie pracy/otwieranie własnych interesów.

    > Przyjedź na Śląsk to zobaczysz dzielnice nędzy i biedoty a będzie jeszcze

    To nie był Śląsk. Ożarów to podwarszawa.

    > A to czy się to będzie podobało inwestorom czy nie, to co to obchodzi 60 %
    > biedooty w tym kraju, jeśli uważają że gorzej już chyba nie będzie, bo
    > sięgneliśmy dna !

    I dlatego przez Ożarów ma pójśc na dno i Bydgoszcz, i Szczecin?

    Związki zawodowe to organizacje przestępcze.

    --