PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pepsi i weryfikacja kadr

  • 1. Data: 2002-11-29 22:52:48
    Temat: Pepsi i weryfikacja kadr
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zwracam sie do grupowiczow, ktorzy mieli do czynienia z firma Pepsico
    - pracowali w niej badz pracuja.

    Chcialbym się dowiedziec jakimi narzedziami (testy, treningi, itp.)
    posluguje sie ta firma w celu weryfikacji dotychczasowych pracownikow
    lub przy przyjmowaniu nowych?

    Na testy weryfikacyjne jakiego rodzaju sa narazeni pracownicy Pepsi?

    Mam przejsc niedlugo taki test i chcialbym wiedziec co mnie czeka :)

    Pozdrowienia

    berberek

  • 2. Data: 2002-12-04 14:00:26
    Temat: Re: Pepsi i weryfikacja kadr
    Od: "idzi19" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na testy weryfikacyjne jakiego rodzaju sa narazeni pracownicy Pepsi?
    >

    > Mam przejsc niedlugo taki test i chcialbym wiedziec co mnie czeka :)

    pracowałem w poznaniu nie było żadnych testów prawdopodobnie sciema
    nara
    idzi