PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 1. Data: 2006-12-30 23:41:22
    Temat: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Zatrzymano mnie na ponad 24 godziny z następującej przyczyny:
    W dniu wczorajszym w sądzie pracy w Warszawie przy Terespolskiej,
    wypełniłam wniosek o skserowanie 2 kartek z akt mojej sprawy w sądzie pracy
    (6P1025/06 stary numer tej sprawy XP475/01)
    pszeciw firmie PAJ-COM o ostatnie wynagrodzenie.
    Sprawa ciągnie się już bardzo wiele lat.
    Urzędniczka prawdopodobnie Renata Chmielewska wzięła mój wniosek
    i pszyniosła z powrotem z odmową wykonania ksero.
    Sędzia odmówił zgody na wykonania ksero tych stron.
    Przeczytałam to, że mi odmówił, wzięłam wniosek i wyszłam.
    W tej sprawie w sądzie wielokrotnie utrudniano mi dostęp do akt,
    przynajmniej raz odmówiono mi dostępu do akt
    i wielokrotnie odmówiono mi wykonania kserokopi poszczególnych stron.
    Jestem stroną w tej sprawie w sądzie pracy- byłym pracownikiem firmy PAJ-COMP
    i mam prawo do kserokopi. Wniosek o kserokopię był mój, był moją własnością,
    a jak sąd chciał sobie zrobić kopię tego wniosku,
    to mógł to zrobić na własny koszt, bo koszty sprawy tymczasowo ponosi skarb
    państwa.

    !!!!!!!!!!!Policja komisariatu w sądzie zatrzymała mnie z użyciem siły
    pod pretekstem kradzieży tego wniosku o wykonanie xero w piątek 29 grudnia 2006
    między 11 a 12 rano,
    a zwolniono mnie po ponad 24 godzinach , dziś 30 grudnia 2006 koło 13 godziny.
    !!!!!!!!!!!

    Urzędniczka dodatkowo pomówiła mnie, że ten wniosek wyrwałam z akt sprawy
    co jest nieprawdą, bo był wypełniony przeze mnie chwilę wcześniej i w ogóle
    nie był wszyty w akta.
    W czasie zatrzymania naruszano celowo i złośliwie bardzo dużo moich praw.
    Odmówiono mi na przykład picia (wody), potem dano mi pić ale bardzo mało,
    odmówiono mi wyjścia do toalety, odmówiono mi podania danych &#8211; numeru
    służbowego najbardziej agresywnego policjanta i nie wiem jak się nazywał ten
    człowiek,
    ale go na pewno poznam. I naruszono bardzo wiele innych moich praw ,
    których nawet nie znam.

    W zatrzymaniu brali udział:
    Barbara Owczarek nr 910575, wykonywała osobiste pszeszukanie - niezgodnie z
    prawem,
    bez pouczenia, bez obecności osoby dodatkowej
    i zmuszała mnie do podpisania nieprawdziwego protokołu z pszeszukania;
    nie podpisałam protokołu.
    Baba zaczęła mnie pszeszukiwać brudnymi łapami,
    ale odmuwiłam i okazało się, że znalazły się rękawice jednorazowe.
    Mariusz Należyty nr 625621 i Piotr Ołdak nr 903453,
    przynajmniej umundurowani, także zmuszali mnie do podpisania nieprawdziwego
    protokołu z zatszymania , odmuwiono mi dania
    tego dokumentu, uzasadniając to tym, że go nie podpisałam.
    Dodatkowo brał w tym udział nieumundurowany człowiek, podał numer 156469,
    niezwykle hamski straszył, że sam dokona osobistego intymnego pszeszukania.

    Umundurowany policjant w czarnym kombinezonie bez numeru, bardzo brutalny,
    hwalący się tym, że leczy się psyhologicznie, konsekwentnie odmawiał podania
    numeru służbowego i nie znam tego numer , ale na pewno go rozpoznam go, bo miał
    harakterystyczne wąskie oczy - jakby opuhnięte powieki, lub brwi.
    Identycznie umundurowana kobieta, stanowiąca parę z tym brutalnym policjantem,
    także konsekwentnie odmuwiła podania numeru i nie znam tego numeru,
    ale była jedyną kobietą jaką widziałam na Grenadierów.

    Wszyscy policjanci straszyli mnie pobiciem i ubliżali mi wielokrotnie.

    Od rana do puźnego wieczora nie dostałam nic do jedzenia,
    a hamski policjant ostentacyjnie jadł pszy mnie kanapki,
    nie dano też mi nic do picia.
    W wielokrotnie hamski policjant woził mnie (nr rejestracyjny radiowozu HPZA271)
    po ciemku z jednego miejsca w drugie, nie muwiąc gdzie mnie wiezie,
    wielokrotnie
    kręcąc się ulicami i wracając w to samo miejsce - na komisariat.

    Odmuwiono pszyjecia ode mnie zgłoszenia o pszestępstwie jakim jest
    nie wyrażenie zgody na wykonanie 2 stron z akt sprawy.
    Odmuwiono pszyjecia ode mnie zgłoszenia o pszestępstwie
    jakim jest pomuwienie mnie o wyrwanie z akt sprawy mojego wniosku o ksero
    z akt sprawy, wniosek nigdy nie był wszyty.
    Pszestępstwa były zgłoszone na piśmie, jedna karta A4. podobno kartkę dołączono
    do akt.
    Dałam tę kartkę, ale odmuwiona dania mi kopi, podobno kartkę dołączono do akt.

    W areszcie (izbie zatszymań? - nie było tabliczki na tym budynku),
    niedaleko ul Umińskiego (a może i taki jest adres- nie wiem),
    traktowano mnie bardzo źle. Wielokrotnie pytałam się młodego
    pilnującego mnie strażnika czy powiadomiona została rodzina.
    Powiedział, że tak, co mnie dziwiło, bo telefon podałam policjantowi
    na terenie sądu, a nie w tym miejscu, dopiero moje uporczywe
    żądania spowodowały, że rodzinę powiadomiono po 22 wieczorem.

    Warunki były bardzo złe, stary strażnik odmuwił mi wyjścia do toalety,
    wieczorem i rano. Wieczorem dostałam w sumie około 0,6 litra wody
    (od rana nie dano mi nic do picia i jedzenia).
    Rano dostałam bardzo mocną , niepijalną herbatę lub kawę, odmuwiono dania mi
    wody,
    dostałm wodę dopiero dużo puźniej od innego strażnika, około 0,2 l.
    Odmuwiono mi dostępu do lekaża. Stary strażnik powiedział ,
    że on jest lekażem, ale odmuwił wykonania EKG.

    Inne prawa też naruszano, złośliwie , uporczywie.
    To tylko notatka, spisana na bieżąco.
    Policjanci to bandyci.

    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 2. Data: 2006-12-31 01:36:49
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "Andy" <s...@t...pl>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:1073.000000c1.4596f921@newsgate.onet.pl...
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    > ktury ludzie ociężali umysłowo
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

    Skoro nie potrafisz sie przystosowac do nawykow ludzi
    "ociezalych umyslowo" to znaczy, ze sama jestes
    ponizej ich poziomu a wiec mniej wiecej na poziomie
    rozwielitki. Az dziw bierze, ze w ogole znalazlas prace ...

    Andy

  • 3. Data: 2006-12-31 02:41:23
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 31 Dec 2006 00:41:22 +0100, "stokrotka" wrote:

    >Zatrzymano mnie na ponad 24 godziny

    A nie dało rady na dłużej?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 4. Data: 2006-12-31 02:55:18
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    chłopaki, dajcie jej spokój.
    w sumie to troche mi jej szkoda, bo najwyraźniej już dość dawno zatraciła kontakt z
    rzeczywistością.
    Z osoby pracującej gzies tam w biurze przez długi czas kłócenia się o pieniądze po
    zwolnieni po areszt "na uspokojenie".. niedługo dojdzie do tego że za bardzo nie
    bezie mogła do nas pisać, bo # jej przysłonią oczy...

    a do stokrotki - wyluzuj i zastanów sie jak innymi metodami możesz dochodzić swego.
    Będąc w jakimkolwiek systemie możesz go pobić jedynie jego własnymi metodami. i zrób
    to jak najszybciej, póki masz jeszcze 100% wpływu na przbieg swojego zycia

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 5. Data: 2006-12-31 06:14:59
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > Skoro nie potrafisz sie przystosowac do nawykow ludzi
    > "ociezalych umyslowo" to znaczy, ze sama jestes
    > ponizej ich poziomu a wiec mniej wiecej na poziomie
    > rozwielitki. Az dziw bierze, ze w ogole znalazlas prace ...

    Widzę, iż dla niektórych ważniejsza w tym momencie jest ortografia, niż
    kwestia bezprawia (zakłądając że podany przebieg zdarzeń jest prawdziwy)

    NIe życzę Ci tego, ale skoro tak gadasz to nie miałeś chyba nigdy
    doczynienia z łamaniem prawa przez policjantów, jeżeli tak, to żyj dalej w
    tej błogiej nieświadomości.

  • 6. Data: 2006-12-31 06:15:30
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > A nie dało rady na dłużej?

    Inteligentna uwaga :(

  • 7. Data: 2006-12-31 08:39:09
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > Zatrzymano mnie na ponad 24 godziny z następującej przyczyny:

    > Inne prawa też naruszano, złośliwie , uporczywie.

    * Helsinska Fundacja Praw Czlowieka
    * Amnesty International
    * Towarzystwo Opieki nad Zwierzetami

    BP, MSPANC

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 8. Data: 2006-12-31 09:44:44
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    T.C <t...@p...fm> napisał(a):

    > Widzę, iż dla niektórych ważniejsza w tym momencie jest ortografia, niż
    > kwestia bezprawia (zakłądając że podany przebieg zdarzeń jest prawdziwy)

    Zanim zaczniesz wygłaszać takie światłe uwagi, zapoznaj się najpierw z
    twórczością rozmaitą tego czegoś - od dawna już żyje we własnym matriksie do
    tego stopnia, że pochylanie się z troską nad jej problemami jest, delkatnie
    mówiąc, obciachowe.

    --
    JoP

  • 9. Data: 2006-12-31 10:19:16
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-12-31 09:39:09 +0100, "szomiz"
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> said:

    > Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:1073.000000c1.4596f921@newsgate.onet.pl...

    > * Helsinska Fundacja Praw Czlowieka
    > * Amnesty International
    > * Towarzystwo Opieki nad Zwierzetami

    Bardzo śmieszny ostatni punkt. Ja też niestety coś wiem o pracy naszego
    "aparatu przymusu i sprawiedliwości" i jego standardach postępowania.
    Nie życzę Tobie spotkania z polską policją w jej podstawowej formie. I
    niezależnie od oceny postaci stokrotki, wszelkie poparcie dla metod
    naszej bogobojnej policji i sądownictwa obraca się przeciw nam
    wszystkim. My też możemy być pewnego dnia ofiarami polskiej
    sprawiedliwości. Ale wtedy proszę przypieprzających stokrotce o
    cierpienie w milczeniu.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 10. Data: 2006-12-31 12:42:18
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    camel wrote:
    > On 2006-12-31 09:39:09 +0100, "szomiz"

    > Bardzo śmieszny ostatni punkt. Ja też niestety coś wiem o pracy naszego
    > "aparatu przymusu i sprawiedliwości" i jego standardach postępowania.

    Jesli chodzi o to, co ja wiem, to polski aparat sadowniczy i policja sa
    nieprofesjonalne w tym, ze nie potrafia traktowac ludzi rowno wobec
    prawa niezaleznie od tego, jak wkurzajacy, agresywni, prostaccy lub na
    odwrot, uprzejmi, kulturalni i sympatyczni oni sa. Ja, przepraszam za
    brak skromnosci, umiem byc bardzo uprzejma i sympatyczna i udalo mi sie
    zalatwic wiele spraw zalezacych de facto od uznaniowej decyzji urzednika
    prawdopodobnie wlasnie dzieki temu, bez zadnych materialnych lapowek.
    "Prawdopodobnie", poniewaz znam wiele osob, ktorym w podobnych sprawach
    szlo gorzej i jedyna roznica byl poziom umiejetnosci spolecznych.

    Premia za umiejetnosci spoleczne jest ok tam, gdzie jest konkurencja
    rynkowa, ale w kontaktach z aparatem panstwowym jest to po prostu inna
    forma korupcji. Polscy policjanci/urzednicy potrafia niezwykle obnizac
    standardy, gdy uznaja, ze danej osoby po prostu nie lubia. W bardziej
    rozwinietych panstwach takie roznicowanie jest traktowane jako
    niedopuszczalne.

    Z tego, co rozumiem z belkotu stokrotki (ktora promujac nowa ortografie
    sama pisze wiele wyrazow w starej, heh), to zarowno ona sie zachowala w
    nieodpowiedni i byc moze naruszajacy prawo sposob, jak i policja
    uznajac, ze ma do czynienia z denerwujaca wariatka, przekroczyla swoje
    uprawnienia (o ile faktograficzna czesc jej relacji odzwierciedla
    rzeczywistosc). Policja nie powinna tego robic nawet wtedy, gdy jest to
    stokrotka. Ze stokrotki jako trolla jestem gotowa sie smiac jak wszyscy,
    ale wyrazanie satysfakcji z powodu rzeczy, ktore jej sie przydarzyly w
    realu uwazam za niesmaczne i chyba dolaczam w ten sposob do
    mniejszosciowego obozu na ppd w tym watku.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533