PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Date: Mon, 01 Jan 2007 01:42:18 +1300

    camel wrote:
    > On 2006-12-31 09:39:09 +0100, "szomiz"

    > Bardzo śmieszny ostatni punkt. Ja też niestety coś wiem o pracy naszego
    > "aparatu przymusu i sprawiedliwości" i jego standardach postępowania.

    Jesli chodzi o to, co ja wiem, to polski aparat sadowniczy i policja sa
    nieprofesjonalne w tym, ze nie potrafia traktowac ludzi rowno wobec
    prawa niezaleznie od tego, jak wkurzajacy, agresywni, prostaccy lub na
    odwrot, uprzejmi, kulturalni i sympatyczni oni sa. Ja, przepraszam za
    brak skromnosci, umiem byc bardzo uprzejma i sympatyczna i udalo mi sie
    zalatwic wiele spraw zalezacych de facto od uznaniowej decyzji urzednika
    prawdopodobnie wlasnie dzieki temu, bez zadnych materialnych lapowek.
    "Prawdopodobnie", poniewaz znam wiele osob, ktorym w podobnych sprawach
    szlo gorzej i jedyna roznica byl poziom umiejetnosci spolecznych.

    Premia za umiejetnosci spoleczne jest ok tam, gdzie jest konkurencja
    rynkowa, ale w kontaktach z aparatem panstwowym jest to po prostu inna
    forma korupcji. Polscy policjanci/urzednicy potrafia niezwykle obnizac
    standardy, gdy uznaja, ze danej osoby po prostu nie lubia. W bardziej
    rozwinietych panstwach takie roznicowanie jest traktowane jako
    niedopuszczalne.

    Z tego, co rozumiem z belkotu stokrotki (ktora promujac nowa ortografie
    sama pisze wiele wyrazow w starej, heh), to zarowno ona sie zachowala w
    nieodpowiedni i byc moze naruszajacy prawo sposob, jak i policja
    uznajac, ze ma do czynienia z denerwujaca wariatka, przekroczyla swoje
    uprawnienia (o ile faktograficzna czesc jej relacji odzwierciedla
    rzeczywistosc). Policja nie powinna tego robic nawet wtedy, gdy jest to
    stokrotka. Ze stokrotki jako trolla jestem gotowa sie smiac jak wszyscy,
    ale wyrazanie satysfakcji z powodu rzeczy, ktore jej sie przydarzyly w
    realu uwazam za niesmaczne i chyba dolaczam w ten sposob do
    mniejszosciowego obozu na ppd w tym watku.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533