PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 11. Data: 2006-12-31 12:47:32
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    T.C wrote:

    > Widzę, iż dla niektórych ważniejsza w tym momencie jest ortografia, niż
    > kwestia bezprawia (zakłądając że podany przebieg zdarzeń jest prawdziwy)

    Coz, czasami jest.

    > NIe życzę Ci tego, ale skoro tak gadasz to nie miałeś chyba nigdy
    > doczynienia z łamaniem prawa przez policjantów, jeżeli tak, to żyj dalej w
    > tej błogiej nieświadomości.

    A ty miales? Ja niestety tak i nie zycze tego nikomu. Gdyby nie
    straszna "nowa ortografia" to moze i byloby mi zal stokrotki.

    --
    Cezary Morga

  • 12. Data: 2006-12-31 12:49:11
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Immona napisał(a):
> [...]
    > nieodpowiedni i byc moze naruszajacy prawo sposob, jak i policja
    > uznajac, ze ma do czynienia z denerwujaca wariatka, przekroczyla swoje
    > uprawnienia (o ile faktograficzna czesc jej relacji odzwierciedla
    > rzeczywistosc). Policja nie powinna tego robic nawet wtedy, gdy jest to
    > stokrotka. Ze stokrotki jako trolla jestem gotowa sie smiac jak wszyscy,
    > ale wyrazanie satysfakcji z powodu rzeczy, ktore jej sie przydarzyly w
    > realu uwazam za niesmaczne i chyba dolaczam w ten sposob do
    > mniejszosciowego obozu na ppd w tym watku.
    Ogolnie sie z Toba zgadzam, ale... majac w pamieci internetowa kariere
    stokrotki mam obawy na ile jej relacja jest prawdziwa (bo ze jest
    nieobiektywna to nie ulega watpliwosci)
    --
    badzio

  • 13. Data: 2006-12-31 14:50:44
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > realu uwazam za niesmaczne i chyba dolaczam w ten sposob do
    > mniejszosciowego obozu na ppd w tym watku.

    No to niedlugo bedziesz miala nastepna okazje ;-)

    Skoro panienke zatrymali, to postawia jej zarzut. I pierwsza rzecza jaka
    zrobi, to skieruje ja na wiadoma obserwacje...

    sz.

  • 14. Data: 2006-12-31 15:04:02
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > "aparatu przymusu i sprawiedliwości" i jego standardach postępowania. Nie
    > życzę Tobie spotkania z polską policją w jej podstawowej formie. I
    > niezależnie od oceny postaci stokrotki, wszelkie poparcie dla metod naszej
    > bogobojnej policji i sądownictwa obraca się przeciw nam wszystkim. My też
    > możemy być pewnego dnia ofiarami polskiej sprawiedliwości. Ale wtedy
    > proszę przypieprzających stokrotce o cierpienie w milczeniu.
    >
    > camel[OT]
    >
    > --
    > -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

    Na temat polskiej "sprawiedliwości" to ja mam lepszy przykład.
    Złożyłem wniosek do sądu w sprawie spadku po mojej Babci,
    a nieistniejący spadek dostałem po nieistniejącej osobie.
    I żeby było śmieszniej od kilku użeram się z US w sprawie podatku
    od tego spadku.
    Dlatego to co napisała "stokrotka" wydaje mi się troczę śmieszne.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    @ndre

  • 15. Data: 2006-12-31 15:15:09
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 31-12-2006 o 16:04:02 @ndre <a...@n...pl> napisał(a):

    > Na temat polskiej "sprawiedliwości" to ja mam lepszy przykład.
    > Złożyłem wniosek do sądu w sprawie spadku po mojej Babci,
    > a nieistniejący spadek dostałem po nieistniejącej osobie.

    tzn po nieistniejącej babci? to jakim cudem sam istniejesz?

    > I żeby było śmieszniej od kilku użeram się z US w sprawie podatku
    > od tego spadku.

    że niby co?

  • 16. Data: 2006-12-31 15:31:08
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > Zanim zaczniesz wygłaszać takie światłe uwagi, zapoznaj się najpierw z
    > twórczością rozmaitą tego czegoś - od dawna już żyje we własnym matriksie
    > do
    > tego stopnia, że pochylanie się z troską nad jej problemami jest,
    > delkatnie
    > mówiąc, obciachowe.

    Nie znam twórczości i nie chcę znać, odnoszę się do tej konkretnej
    wypowiedzi. Jeżeli jest prawdziwa, to ja osobiście nie toleruję tego typu
    zachowań ze strony tych, którzy mają nas "chronić".

  • 17. Data: 2006-12-31 15:32:59
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > A ty miales? Ja niestety tak i nie zycze tego nikomu. Gdyby nie
    > straszna "nowa ortografia" to moze i byloby mi zal stokrotki.

    Niestty także miałem niemiłe doświadczenia iłamaniem prawa przez
    policjantów. A jeżeli orografia ma być wyznacznikiem, czy kogoś żałować, czy
    też nie, to już kiedyś segregowali ludzi ze względu na kolor skóry. NIe tędy
    droga.

  • 18. Data: 2006-12-31 15:37:24
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > Dlatego to co napisała "stokrotka" wydaje mi się troczę śmieszne.
    > Szczęśliwego Nowego Roku.

    Śmieszne? widzę, że nigdy nie przechodziłeś "prania mózgu" jakie robią
    policjanci w tego typu sytuacjach. A najgorze jest to, że trudno im
    udowodnić winę, bo jeden kryje drugiego, dlatego zawsze we 2, 3 robią
    przesłuchania, komu sąd/prokurator da wiarę?

  • 19. Data: 2006-12-31 16:29:51
    Od: plonk <p...@p...plonk>

    On 2006-12-31, grom@x <gromax@_skasuj_.interia.pl> wrote:
    > chłopaki, dajcie jej spokój.
    > w sumie to troche mi jej szkoda, bo najwyraźniej już dość dawno zatraciła kontakt z
    rzeczywistością.
    > Z osoby pracującej gzies tam w biurze przez długi czas kłócenia się o pieniądze po
    zwolnieni po areszt "na uspokojenie"..
    >niedługo dojdzie do tego że za bardzo nie bezie mogła do nas pisać, bo # jej
    przysłonią oczy...

    > a do stokrotki - wyluzuj i zastanów sie jak innymi metodami możesz dochodzić
    swego. Będąc w jakimkolwiek systemie
    >możesz go pobić jedynie jego własnymi metodami. i zrób to jak najszybciej, póki masz
    jeszcze 100% wpływu na przbieg
    >swojego zycia

    zamknij morde smjeciu

  • 20. Data: 2006-12-31 16:47:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    T.C <t...@p...fm> wrote:

    > policjantów. A jeżeli orografia ma być wyznacznikiem, czy kogoś żałować, czy
    > też nie, to już kiedyś segregowali ludzi ze względu na kolor skóry. NIe tędy
    > droga.

    Obronca moralnosci?
    Pozwol ludziom na takie reakcje, na jakie maja w danej chwili ochote.
    Krucjata sobie tutaj zwolennikow nie zyskasz (a wystarczy zerknac w ten
    watek aby to zobaczyc).

    --
    Przemysław Maciuszko