PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 31 Dec 2006 11:19:16 +0100
    Subject: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka

    On 2006-12-31 09:39:09 +0100, "szomiz"
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> said:

    > Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:1073.000000c1.4596f921@newsgate.onet.pl...

    > * Helsinska Fundacja Praw Czlowieka
    > * Amnesty International
    > * Towarzystwo Opieki nad Zwierzetami

    Bardzo śmieszny ostatni punkt. Ja też niestety coś wiem o pracy naszego
    "aparatu przymusu i sprawiedliwości" i jego standardach postępowania.
    Nie życzę Tobie spotkania z polską policją w jej podstawowej formie. I
    niezależnie od oceny postaci stokrotki, wszelkie poparcie dla metod
    naszej bogobojnej policji i sądownictwa obraca się przeciw nam
    wszystkim. My też możemy być pewnego dnia ofiarami polskiej
    sprawiedliwości. Ale wtedy proszę przypieprzających stokrotce o
    cierpienie w milczeniu.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.