PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za starzy aby pracowac!

  • 11. Data: 2010-08-25 10:58:13
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 25 Aug 2010 12:45:06 +0200, WOJSAL napisał(a):

    > A jak firma, w ogloszeniu podaje, zeby wyslac
    > CV oraz LM - to jak nalezy poprawnie zinterpretowac
    > taki zapis? Co im wyslac?

    Proponuję wysłać CV oraz LM :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2010-08-25 11:02:06
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 25.08.2010 12:58, Kapsel pisze:

    > Proponuję wysłać CV oraz LM :)

    Śmiała koncepcja :)
    Ale z drugiej strony: jakież to banalne. Liczyłem, że
    Jotte zaproponuje coś nieknwencjonalnego tutaj.
    ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2010-08-25 11:38:22
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 25 Aug 2010 13:02:06 +0200, WOJSAL napisał(a):

    > Śmiała koncepcja :)
    > Ale z drugiej strony: jakież to banalne. Liczyłem, że
    > Jotte zaproponuje coś nieknwencjonalnego tutaj.
    > ;)

    Ach, nie poczułem tego, co zazwyczaj gryzie w dupę... ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2010-08-25 16:28:12
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 25-08-2010 o 13:02:06 WOJSAL <w...@n...pl> napisał(a):

    > Śmiała koncepcja :)
    > Ale z drugiej strony: jakież to banalne. Liczyłem, że
    > Jotte zaproponuje coś nieknwencjonalnego tutaj.
> [...]

    Tez z checia bym sie dowiedzial, co Jotte wysyla, albo co by doradzil
    wysylac. Nic nie wysylac? Samo z nieba zleci? Szukac stanowisk, gdzie nie
    trzeba nic wysylac i pracowac za 800zl/m-c? A moze zalozyc swoja firme?
    (mam i jak zalozyc jest latwo, tak rozwiazac o wiele trudniej ;-) ).

    Jotte - ojcze nasz - wskaz nam swiatlo i droge, ktora mamy isc.

  • 15. Data: 2010-08-25 16:48:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:7s9ikpb7dq8w$.dlg@localhost.localdomain Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > A, czyli nie widzisz różnicy między jednym a drugim. Cóż - bywa.
    Lubię takich konfabulantów, są zabawni.
    Stawiają tezę, przypisują ją komuś, a potem z nią usiłują polemizować.
    Do tego jeszcze zwykle bezrozumnie i dlatego tak mnie śmieszą, a ja się
    lubię śmiać.
    Proszę o jeszcze.

    > Brawo, arogancja 12 w skali 1-10.
    Znaczy skalę masz do d**y. Musisz nad nią popracować.

    > Znaczy, szmata totalna szmacić się nie ma potrzeby...
    O znowu coś kanfabulancik zobaczył czego nie ma, ale fajnie... :)

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2010-08-25 17:12:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i52flo$dht$1@node1.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > I co w tym złego?
    O niektórym typie ludzi(?) mówi się, że mają parcie na szkło. I to nie jest
    komplement.
    A cóż złego w parciu na szkło?
    Ot, jedno i drugie znamionuje pewne cechy charakteru.
    Niefajne cechy.

    > Dziwnym byłoby gdyby jako osoba z doświadczeniem kierowniczym szukała
    > pracy na stanowisku sprzątaczki.
    Takie ma doświadczenie, że przez 9 miechów ją 130 razy olali. Do tego lwią
    większość już po samym przeczytaniu proszalnego pisma, nawet z nią gadać nie
    chcieli. Przez 9 miechów to się można skapnąć, że coś widocznie źle się
    robi. Ale nie - parcie na stanowisko kierownicze działa.
    Prostym mechanizmem obronnym jest szukanie przyczyny poza sobą, a w każdym
    razie przyczyny niezawinionej. Tu - w dacie urodzenia.
    Rzucę przy okazji tezę, że być może ta twoja przykładowa sprzątaczka jest
    lepszym człowiekiem, mniej świństw narobi w pracy, niż byle
    kierowniczyna-karierowicz, szczurzy ścigant.

    > No patrz Pan. Nic tylko brać taką pracę, pewnie kolejka chętnych się
    > dobija
    Jak się nie ma co się lubi...

    > ale CV i LM mają nieatrakcyjnie napisane.
    To tak jak ta pani z parciem na stanowisko.
    CV zawierające inne informacje niż określone w KP, a już szczególnie LM to
    proszalno-autoreklmujące działanie, niczym takie dziwczyny* przy drogach i
    na parkingach.
    Ponadto ich wymaganie przez poszukującego pracowników jest sprzeczne z
    prawem.

    > Ty byś wziął taką pracę? Ja nie.
    Gdyby nie miał wyjścia - wziąłbym. Aby przeżyć. Żadna uczciwa praca nie
    chańbi, choć nie każda zaszczyt przynosi.

    > Szmaceniem się jest branie jakiejkolwiek roboty na
    > jakichkolwiek warunkach a nie szukanie zajęcia zgodnego z
    > doświadczeniem i spełniającego ambicje kandydata.
    Szmaceniem się w poruszanym kontekście nazywam łaszenie się o pracę i
    stawianie się na pozycji zabiegającego.

    *) - zgadnij: literówka, czy nie? ;)

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-08-25 17:16:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i52s7h$vmd$1@news.task.gda.pl WOJSAL
    <w...@N...pl> pisze:

    > A jak firma, w ogloszeniu podaje, zeby wyslac
    > CV oraz LM - to jak nalezy poprawnie zinterpretowac
    > taki zapis? Co im wyslac?
    Jeśli to ma być praca na podstawie stosunku pracy, to nic.
    To bezprawne żądanie.
    Po co tracić czas na łajdaków, którzy już na dzień dobry ujawniają, że
    lekceważą prawo?

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-08-25 17:22:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.vhz5daq6bp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    > Tez z checia bym sie dowiedzial, co Jotte wysyla,
    Nic nie wysyłam.
    I nigdy nie wysyłałem.

    > albo co by doradzil wysylac.
    Dawno już opisałem na grupie jak wyszukiwałem sobie pracę, choć głównie to
    ona mnie wyszukiwała.
    A teraz ty możesz sobie wyszukać te posty.

    > Nic nie wysylac? Samo z nieba zleci? Szukac stanowisk, gdzie
    > nie trzeba nic wysylac i pracowac za 800zl/m-c? A moze zalozyc swoja
    > firme?
    No kombinuj dalej, kombinuj. Na razie słabo.

    > Jotte - ojcze nasz - wskaz nam swiatlo i droge, ktora mamy isc.
    To ty już o sobie w liczbie mnogiej?? NAM, MY? No, no, niezła korba...

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-08-25 17:37:15
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vhz5daq6bp2dyt@pavilion.opteris.pl...
> [...]

    (mam i jak zalozyc jest latwo, tak rozwiazac o wiele trudniej ;-) ).

    Jotte - ojcze nasz - wskaz nam swiatlo i droge, ktora mamy isc.

    To banalnie proste. Czytałem już wiele wypowiedzi tego członka naszej grupy i
    jestem pewien, że bezrobotny mający poczucie godności powinien w najgorszym
    wypadku, czyli w sytuacji, gdy z głodu nie ma już siły chodzić po śmietnikach,
    nalepić na swoich drzwiach do mieszkania następującą informację:

    "Kandydaci na pracodawców są przyjmowani w każdy pierwszy wtorek miesiąca w
    godzinach od 11:30 do 11:45"

    --
    andreas

  • 20. Data: 2010-08-25 17:48:14
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał

    > A to teraz nie wysyła się już CV?
    > Co więc w takim razie jest na topie?

    "Świat wg Jotte" czyli pierdolenie głupot na newsach, w tym kreowanie się
    na "bógwico", w rzeczywistości będąc całkiem przeciętną, choć
    nieprzeciętnie sfrustrowaną łazją życiową.

    K.