PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za starzy aby pracowac!

  • 21. Data: 2010-08-25 17:48:58
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i53kch$enp$1@news.onet.pl andreas <a...@o...pl>
    pisze:

    > Jotte - ojcze nasz - wskaz nam swiatlo i droge, ktora mamy isc.
    > To banalnie proste. Czytałem już wiele wypowiedzi tego członka naszej
    > grupy
    Widocznie za mało.
    Ale choćbyś przeczytał wszystkie - i tak nie wystarczy.
    Trzeba jeszcze rozumieć.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2010-08-25 18:25:12
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 25-08-2010 o 19:22:26 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Nic nie wysyłam.
    > I nigdy nie wysyłałem.

    No tak - pracodawca sam przyszedl do Ciebie i blagal na kolanach, bys u
    niego laskawie raczyl pracowac. Prawdopodobnie, jak byles jeszcze
    plemnikiem, pracodawcy bili sie o Ciebie w piaskownicach...

    > Dawno już opisałem na grupie jak wyszukiwałem sobie pracę, choć głównie
    > to ona mnie wyszukiwała.
    > A teraz ty możesz sobie wyszukać te posty.

    Tyle, ze Ty tworzysz tyle FLAME kazdego dnia, iz znalezienie czegos
    sensownego w tych wypowiedziach graniczyloby z cudem ;-)
    Wiem tylko tyle, ze:

    "Nic nie wysyłasz.
    I nigdy nie wysyłałeś."

    Ale to znam juz na pamiec.

    > No kombinuj dalej, kombinuj. Na razie słabo.

    Jak zwykle ;-)

    Zgaduje, bo nie chce mi sie szukac, ze skonczyles jakis kurs by Cisco. A
    ze kilka lat temu faktycznie mozna bylo w ten sposob otrzymac prace, to i
    mogles miec tego fuksa, ze Cie zatrudnili bez wysylania czego kolwiek.

    A nawet jesli sie myle, to widzisz jedynie swoj czubek nosa. Uwazasz, ze
    jak raz Ci sie udalo, to zawsze bedzie tak samo - ponawiam propozycje:
    zwolnij sie. Bo jak na razie to pieprzysz 2 po 3, byle slone bylo...

    > To ty już o sobie w liczbie mnogiej?? NAM, MY? No, no, niezła korba...

    Pytalem w imieniu nas wszystkich niewiedzacych. Poza tym, kreowales sie na
    mojego ojca, a jako pasterz jestes ojcem nas - wspolnoty ;-)
    Bo Tys jak swiatlo! I tylko Ty mozesz nam wskazac jedyna sluszna droge
    postepowania i nas oswiecic! :-D

    Wszyscy inni to bluzniercy i heretycy - na stos ich!

  • 23. Data: 2010-08-25 18:42:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.vh0asawhbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    > No tak - pracodawca sam przyszedl do Ciebie i blagal na kolanach, bys u
    > niego laskawie raczyl pracowac. Prawdopodobnie, jak byles jeszcze
    > plemnikiem, pracodawcy bili sie o Ciebie w piaskownicach...
    Qrdę, ty chcesz prostactwem i głupotą niejakiemu Krzysztofowi dorównać?

    > Tyle, ze Ty tworzysz tyle FLAME kazdego dnia, iz znalezienie czegos
    > sensownego w tych wypowiedziach graniczyloby z cudem ;-)
    Jednak dążysz zdecydowanie do krzysztofizmu.
    Chłopcze, pojmij - jeśli jeszcze cokolwiek pojąc potrafisz, że flejma nie
    stworzy się jednoosobowo. Flejm tworzą piszący.

    > Wiem tylko tyle, ze:
    > "Nic nie wysyłasz.
    > I nigdy nie wysyłałeś."
    Nigdy nie przypisywałem ci jakiejś szerszej wiedzy.
    Ale to już coś.

    > Ale to znam juz na pamiec.
    No to czego jeszcze chcesz?

    > Jak zwykle
    To zrób z tym coś. Może za którymś razem wyjdzie ci lepiej.

    > Zgaduje, bo nie chce mi sie szukac
    Nie zgaduj, to bezcelowe. Jak będziesz grzeczny i ładnie poprosisz, to może
    jeszcze raz napiszę.

    > A nawet jesli sie myle, to
    To będzie jak zwykle...

    > widzisz jedynie swoj czubek nosa.
    Nie tylko, choć fakt, że przede wszystkim.
    To zdrowe i często w naturze spotykane.

    > Uwazasz, ze
    Sam wiem, co uważam.

    > jak raz Ci sie udalo, to zawsze bedzie tak samo - ponawiam propozycje:
    > zwolnij sie.
    Masz więcej głupich pomysłów?
    Dobra, cofam pytanie - na pewno masz.

    > Bo jak na razie to pieprzysz 2 po 3, byle slone bylo...
    Będę uczciwy i nie powiem, że twoja opinia ma jakiekolwiek znaczenie.

    > Pytalem w imieniu nas wszystkich niewiedzacych.
    Dostałeś od nich delegację?

    > Poza tym, kreowales sie na mojego ojca
    Jajcujesz sobie?
    Czasem dworuję z siebie, ale żeby samemu się opluwać?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-08-25 19:30:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i53itt$1uv$2@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Aby przeżyć. Żadna uczciwa praca nie chańbi, choć nie każda zaszczyt
    > przynosi.
    Kajam się za nieuwagę posypując łeb popiołem.
    Nie hańbi.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2010-08-25 19:34:51
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 18:48:31 +0200, Jotte napisał(a):
    > Lubię takich konfabulantów, są zabawni.
    > Stawiają tezę, przypisują ją komuś, a potem z nią usiłują polemizować.
    > Do tego jeszcze zwykle bezrozumnie i dlatego tak mnie śmieszą, a ja się
    > lubię śmiać.
    > Proszę o jeszcze.

    Kiedyś nawet z przyjemnością czytałem, co piszesz - nie tolerowałeś
    nonsensów i lenistwa, ale pisałeś do rzeczy. Szkoda, że teraz niczego
    oprócz pyskówek i bełkotu z rodzaju "ale wy wszyscy jesteście durni"
    nie można się spodziewać z wyjątkiem...

    > O znowu coś kanfabulancik zobaczył czego nie ma, ale fajnie... :)
    ... błędów ortograficznych.

    Trudno. Ziew, plonk.

    Waldek

  • 26. Data: 2010-08-25 19:44:23
    Od: x <x...@y...pl>

    W dniu 25.08.2010 20:42, Jotte pisze:

    > Nie zgaduj, to bezcelowe. Jak będziesz grzeczny i ładnie poprosisz, to
    > może jeszcze raz napiszę.

    Dawno nie zaglądałem...
    Ewolucja, nawet w mikroskali, bywa interesująca.
    X lat temu na grupy pisał człowiek, bodaj Jacek z imienia, grzeczny,
    trochę włażący starszym kolegom w dupę i żebrzący o porady, bo
    niedoświadczony w wielu sprawach. Cieszył się jak dziecko, bo koledzy
    wyrozumiali byli i takowe porady mu dawali, a i nie czepiali się jego
    głupoty i niewiedzy. Nie pomnę, to jakiś pedagog był, historyk,
    polonista, czy inny niespełniony nauczyciel. W każdym razie coś z
    nauczycielami wspólnego miał i zapewne ma. Gry komputerowe lubił, bo też
    się podpytywał, jak biedny rady sobie nie dawał z przejściem na jakiś
    level magiczny.
    Ogólnie taki miły, pocieszny szczeniaczek był. Jak ktoś w poście jakieś
    wulgarne słowo wtrącił, albo chociaż wyjechał z dziecinnym argumentem ad
    personam, to ów człowiek wypiskiwał elaboraty pełne oburzenia,
    zarzucając brak empatii, chamstwo i podobne duperele.
    Minęło parę lat, człowiek ów nabrał nieco doświadczenia, okrzepł i
    przeistoczył się w człowieczka. Takiego człowieczka jakich teraz pełno,
    pełnego buty, zarozumialstwa, trącającego chamstwem, ze sporo
    przerośniętym ego, człowieczka cmokającego z zachwytem nad swoim
    intelektem. Sądząc po ilości generowanych postów, prywatne życie owego
    człowieczka nie istnieje, istnieje w szczątkowej postaci, lub istnieje
    nie w takiej formie, w jakiej sobie wymarzył. Remedium na rodzące się
    uciążliwe gniecenie w psychice znalazł w necie, gdzie z lubością
    przedkłada mało wyszukane epitety nad rzeczową dyskusję, czy chociażby
    rzeczową odpowiedź. Grunt, żeby wyprodukować kolejnego posta, objaw
    nadmiernego gadulstwa - typowy dla sfrustrowanych czymś ludzi.
    Cóż, ciekawe co przyniosą kolejne lata, albowiem ewolucja, nawet w
    mikroskali, bywa interesująca...

  • 27. Data: 2010-08-25 19:51:44
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "x" <x...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Cóż, ciekawe co przyniosą kolejne lata, albowiem ewolucja, nawet w
    > mikroskali, bywa interesująca...

    U niego to raczej inwolucja.
    Albo coś na kształt żywotu Smeagola.

  • 28. Data: 2010-08-25 20:38:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1c9qxj91hxu5y$.dlg@localhost.localdomain Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Kiedyś nawet z przyjemnością czytałem, co piszesz - nie tolerowałeś
    > nonsensów i lenistwa, ale pisałeś do rzeczy.
    Nie mogę ci się tym samym odwdzięczyć, niestety.

    > Szkoda, że teraz niczego
    > oprócz pyskówek i bełkotu z rodzaju "ale wy wszyscy jesteście durni"
    Łżesz. Ostrą krytyke kieruję tylko do bałwanów, a nie do wszystkich.
    Poza tym z każdym gada się tak, jak na to zasługuje i takim językiem, jaki
    jest zdolny pojąć.

    > plonk.
    Następny palant, który uznał za niezwykle istotne poinformować czytających
    co sobie ustawi w swoim czytniku.
    Tylko żebyś chociaż dotrzymał słowa.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2010-08-25 20:43:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i53rqo$d4i$1@inews.gazeta.pl x <x...@y...pl> pisze:

    > Dawno nie zaglądałem...
    Może nie trzeba tego zmieniać, co?

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2010-08-26 05:57:57
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 25.08.2010 19:16, Jotte pisze:
    > Jeśli to ma być praca na podstawie stosunku pracy, to nic.
    > To bezprawne żądanie.

    To nie żadanie. Po prostu chcesz prace, to wyslij. A jak nie chcesz
    pracy to nie wysyłaj.

    > Po co tracić czas na łajdaków, którzy już na dzień dobry ujawniają, że
    > lekceważą prawo?

    Co masz na myśli mówiąc o lekceważeniu prawa? Czy prawo zabrania
    czytania CV?

    Pozdrawiam,
    Wojtek