PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bluźnierstwa

  • 1. Data: 2010-08-23 16:54:50
    Temat: Bluźnierstwa
    Od: Zainteresowana <k...@g...com>

    Jak reagować na bluźnierstwa?
    Czy są one dopuszczalne w pracy? A może są karalne? Wydając polecenie
    bluźni. Po zakończeniu wydawania poleceń nie ma się pojęcia co mówiła.

  • 2. Data: 2010-08-23 17:16:29
    Temat: Re: Bluźnierstwa
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 09:54:50 -0700 (PDT), Zainteresowana
    <k...@g...com> wklepał(-a):

    >Jak reagować na bluźnierstwa?
    >Czy są one dopuszczalne w pracy? A może są karalne? Wydając polecenie
    >bluźni. Po zakończeniu wydawania poleceń nie ma się pojęcia co mówiła.

    Ale co mówi - że Boga nie ma, a święty X nie był święty?
    Czy chodzi o wulgaryzmy?

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2010-08-23 17:21:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    m.googlegroups.com
    Zainteresowana <k...@g...com> pisze:

    > Jak reagować na bluźnierstwa?
    > Czy są one dopuszczalne w pracy? A może są karalne? Wydając polecenie
    > bluźni. Po zakończeniu wydawania poleceń nie ma się pojęcia co mówiła.
    Co za nonsensowny bełkot...

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-08-24 13:28:53
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Jak reagować na bluźnierstwa?
    > Czy są one dopuszczalne w pracy? A może są karalne? Wydając polecenie
    > bluźni. Po zakończeniu wydawania poleceń nie ma się pojęcia co mówiła.

    Jak reagować na nieskładne pisanie?
    Czy jest ono dopuszczalne na grupie dyskusyjnej? A może jest karalne?
    Po zakończeniu pisania postu nie ma się pojęcia co napisała.

  • 5. Data: 2010-08-24 13:45:10
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jak reagować na nieskładne pisanie?

    Musisz wstać i wyjść :)

    NMSP :)

    e.

  • 6. Data: 2010-08-24 18:41:29
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> wrote in message
    > Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    to ja powiem tak, czasami jest tak ze trzeba w gniezdzie krakac tak jak
    reszta wron.... :))))

    A.

  • 7. Data: 2010-08-24 18:47:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c741255$0$20992$65785112@news.neostrada.pl Adam
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > to ja powiem tak, czasami jest tak ze trzeba w gniezdzie krakac tak jak
    > reszta wron.... :))))
    I wtedy jest się wroną...
    Nie każdemu pasuje.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-08-25 12:13:55
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Zainteresowana" <k...@g...com> napisał w
[...]

    ---------
    bluźni czy klnie, bo to różnica

  • 9. Data: 2010-08-25 15:55:57
    Od: leszek <s...@g...com>

    On 25 Sie, 14:13, "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:
> [...]
    > Czy są one dopuszczalne w pracy? A może są karalne?  Wydając polecenie
    > bluźni. Po zakończeniu wydawania poleceń nie ma się pojęcia co mówiła.

    Może wezwać egzorcystę ?

  • 10. Data: 2010-08-27 06:20:04
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 23.08.2010 18:54, Zainteresowana pisze:
    > Jak reagować na bluźnierstwa?

    Może zwrócić uwagę za pierwszym razem zaznaczając, że następnym
    razem będzisz ignorowała wypowiedzi (czyli np. polecenia),
    w której są wulgaryzmy.
    Z tym ze to zalezy od Twojej pozycji, od tego czy możesz sobie
    pozwolic na to by zadrzeć z kierowniczką.

    Pozdrawiam,
    Wojtek