PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZOBACZ !!! - Informacje o warunkach pracy

  • 1. Data: 2007-01-31 21:15:00
    Temat: ZOBACZ !!! - Informacje o warunkach pracy
    Od: i...@k...net.pl

    ... w różnych firmach można znaleźć na stronie:

    ofirmie.info/index.htm

    i to prawdziwe informacje bo pisane przez pracowników byłych i
    obecnych.

    Warto zajrzeć :)

  • 2. Data: 2007-01-31 22:07:17
    Temat: Re: ZOBACZ !!! - Informacje o warunkach pracy
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-31 22:15, i...@k...net.pl napisał(a):

    > ofirmie.info/index.htm
    >
    > i to prawdziwe informacje bo pisane przez pracowników byłych i
    > obecnych.

    http://ofirmie.info/opinie.htm?id=23
    Stokrotka? :D

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-02-03 21:49:25
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik i...@k...net.pl napisał:

> [...]
    >
    > ofirmie.info/index.htm
    >
    > i to prawdziwe informacje bo pisane przez pracowników byłych i

    Notice: Template::privatePRZYGOTUJ() [function.privatePRZYGOTUJ]: The
    script tried to execute a method or access a property of an incomplete
    object. Please ensure that the class definition "UserReczny" of the
    object you are trying to operate on was loaded _before_ unserialize()
    gets called or provide a __autoload() function to load the class
    definition in /Template.htm on line 31