PracaGrupypl.praca.dyskusje › York Advertising - przestroga...

  • 21. Data: 2005-01-06 17:48:33
    Temat: Re: York Advertising - przestroga...
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 15:40:54 +0100, Tomasz Brzeziński napisał(a):

    > A coś umiesz konkretnego? Bo, hmmm, "wykształcenie ogólne" to ma prawie
    > każdy.

    Co umiem konkretnego:
    Profesjonalna obsługa:
    gimp;
    photoshop;
    blender3d;
    sodipodi;
    Do tego:
    pakiety biurowe:
    OpenOffice;
    StarOffice;
    MS Office;

    Doskonała znajomość systemów z rodziny Linux, oraz Net*\, Free*\,
    Open*\BSD. Również Sun'y.
    Do tego jestem dobrym fotografem - mam dość dużą wiedzę nt.
    fotografii cyfrowej i tradycyjnej.
    Piszę artykuły dla dwóch małych serwisów....

    Alpin19

  • 22. Data: 2005-01-06 18:24:07
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 18:02:18 +0100, Tomasz Brzeziński napisał(a):

    > to moim zdaniem powinno Ci się udać bez problemu, o ile podejdziesz do tego
    > z głową - czyli będziesz miał dobrze stworzone CV i portfolio (jeśli chcesz
    > pracowac w kreacji), dotrzesz do miejsc, w których można spotkać ogłoszenia
    > o pracy lub zleceniach z Twojej branży i poświęcisz pewną ilośc czasu na
    > odpowiedzi na te ogłoszenia.

    Dzięki za kilka słów otuchy - dzięki takim ludziom jak ty w tym kraju
    może być lepiej.
    Naprawdę - nie ma to jak krótka i zwięzła odpowiedź, a przede
    wszystkim na temat !

    Alpin19

  • 23. Data: 2005-01-06 18:46:36
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 18:40:11 +0100, Daniel Rychcik napisał(a):

    > Jeszcze nie spotkałem kogoś, kto by mógł coś takiego powiedzieć. To
    > znaczy, widziałem wielu, którzy tak twierdzili :), ale "doskonała
    > znajomość" okazywała się z reguły dwoma miesiącami zabawy.

    Być może przesadziłem....
    Znam je dobrze, prowadzę niedużą sieć osiedlową, więc coś wiem. Nie
    myśl, że uważam się za kogoś lepszego od ciebie - tak nie jest.
    Pewną wiedzę mam dlatego, że staram się poznawać te systemy.
    Instaluję je, administruję, celowo uszkadzam a następnie staram się
    reanimować.
    Moja znajomość to nie "dwa miesiące zabawy" ale dwuletnia praca z tymi
    systemami.
    Niestety nie pracuję jako administrator i sam nie wiem czy miałbym
    odwagę stanąć samodzielnie do wielkiej sieci, ale jako współpracownik
    - czemu nie....

    Alpin19

  • 24. Data: 2005-01-06 21:42:00
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <p...@m...int.pl>, Alpin19 wrote:
    > Być może przesadziłem....
    > Znam je dobrze, prowadzę niedużą sieć osiedlową, więc coś wiem. Nie
    > myśl, że uważam się za kogoś lepszego od ciebie - tak nie jest.

    Ja wcale nie chciałem Cię zniechęcić, czy broń Boże próbować pokazać
    jakąś "wyższość" :) Po prostu "doskonała znajomość.." - i tu lista
    wszystkich częściej spotykanych systemów operacyjnych, to dużo więcej
    niż administracja małą siecią. Doskonała == po prostu "top, absolutny
    master, doświadczony z setkami sytuacji i cytujący z pamięci mana ;-)"
    - przynajmniej dla mnie. To coś jak "fluent" w języku - ja, mimo, że od
    dwóch lat pracuję w całkowicie angielskojęzycznym środowisku, ciągle
    wpisuję sobie skromnie "very good" ;-).

    Myślę, że dobrze by Ci zrobiło nieco bardziej realistyczna ocena swoich
    umiejętności. Na własnym przykładzie się nauczyłem, że to bardzo zdrowe
    - wtedy świadom swojej rzeczywistej wartości podchodzisz do "większych"
    zadaż z należytym respektem. Dla mnie każdy dodatkowy '+' który dopisywałem
    w geek code (sig) to było długie zastanawianie się, czy rzeczywiście
    zasłuzyłem :-)

    > Niestety nie pracuję jako administrator i sam nie wiem czy miałbym
    > odwagę stanąć samodzielnie do wielkiej sieci, ale jako współpracownik
    > - czemu nie....

    Eee, no nie jest aż tak źle :) - kiedyś ktoś Cię może puści samego na
    głęboką wodę w dużym systemie (życzę), trochę popsujesz przez pierwsze
    dwa miesiące :), naprawisz, potem jakoś pójdzie. A po kilku latach
    będziesz mógł napisać "bardzo dobra znajomość środowiska Solaris" - i
    w trzech punktach napisać, dlaczego bardzo dobra :)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 25. Data: 2005-01-06 22:00:16
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnctrc57.459.muflon@devil.hell.org...

    > Dla mnie każdy dodatkowy '+' który
    > dopisywałem w geek code (sig) to było długie zastanawianie się, czy
    > rzeczywiście zasłuzyłem :-)

    Ufffffff...

    Sigurd z pękniętą przeponą

  • 26. Data: 2005-01-06 23:43:14
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Alpin19" <a...@m...int.pl> napisał w wiadomości
    ..

    Ta firma to złodzieje.
    Kiedys chodzili po mieszkaniach w Wawie i sprzedawali takie promocyjne
    karty - placisz 30zl i masz 2 bilety do kina za darmo, zarcie w chinczyku za
    pol ceny itd.
    Kumpel kupil potem idzie do kina a tam mowia ze nie ma takiej promocji,
    idzie do chinczyka a tam to samo.

  • 27. Data: 2005-01-07 14:53:45
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 22:42:00 +0100, Daniel Rychcik napisał(a):

    > Ja wcale nie chciałem Cię zniechęcić, czy broń Boże próbować pokazać
    > jakąś "wyższość" :)
    Mając większe ode mnie doświadczenie, mówiąc że wiesz więcej wcale
    się nie wywyższasz - mnie motywuje to, że są lepsi ode mnie, i dzięki
    temu staram się ich "gonić"

    > Myślę, że dobrze by Ci zrobiło nieco bardziej realistyczna ocena
    > swoich umiejętności.
    Przyznaję, że cierpię przez brak obiektywnego obserwatora, który
    mógłby coś o mnie powiedzieć. Oceniać samego siebie to absurd - masz
    rację. Niestety jedyną wykładnią mojej "wiedzy" jest jakość sieci i
    zadowolenie kolegów.

    > Na własnym przykładzie się nauczyłem, że to bardzo zdrowe - wtedy
    > świadom swojej rzeczywistej wartości podchodzisz do "większych"
    > zadaż z należytym respektem.
    Też już o tym wiem, ale dzięki za przypomnienie. Niestety - nikt z nas
    nie jest idealny, a ja mając 22 lata - i nie będąc specjalnie
    doświadczonym w tej materii (mowa o ocenie) mogę się mylić. Rzecz
    jasna, gdyby ktoś mi powiedział że to, czy tamto zrobiłem źle, to
    byłoby to dla mnie motywujące, a co ważne - jak piszesz zmuszałoby
    mnie do zwiększonego wysiłku.
    Każdy zaś (no może nie każdy) sam swoją pracę ocenia najlepiej,
    osiada na laurach i się zapada....

> [...]
    > pójdzie. A po kilku latach będziesz mógł napisać "bardzo dobra
    > znajomość środowiska Solaris" - i w trzech punktach napisać,

    Obecnie wybieram się na Politechnikę, na informatykę, więc może
    podczas studiów, dzięki praktykom, czy "dorabianiu" uda mi się trafić
    pod czyjeś czujne oko, powoli zacznę działać sam i wyjdę spod "klosza
    ciekawości"....

    Pozdrawiam
    Alpin19

  • 28. Data: 2005-01-15 15:16:30
    Od: "tiras" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Alpin19" <a...@m...int.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > umówiłem się na dzień następny. Niestety - nic nie wskazywało na
    > prawdziwy charakter miejsca pracy.

    Kurwy i złodzieje szukające frajerów. Jak cała akwizycja i inne dupki
    szukające frajerów. Dobrzze kolego że sie zorientowałeś.
    Pozdrawiam. TIRas (Scania R 580)