PracaGrupypl.praca.dyskusjeYork Advertising - przestroga... › Re: York Advertising - przestroga...
    From: Alpin19 <a...@m...int.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: York Advertising - przestroga...
    Date: Fri, 07 Jan 2005 15:53:45 +0100
    <crhgh0$f4m$1@nemesis.news.tpi.pl> <cri7ph$ikd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <crjapc$6fq$1@atlantis.news.tpi.pl> <crjeml$f16$1@news.onet.pl>
    <crjfik$2jd$1@atlantis.news.tpi.pl> <crjhf3$mdu$1@news.onet.pl>
    <crjits$s8$1@news.onet.pl>
    <s...@d...hell.org>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 22:42:00 +0100, Daniel Rychcik napisał(a):

    > Ja wcale nie chciałem Cię zniechęcić, czy broń Boże próbować pokazać
    > jakąś "wyższość" :)
    Mając większe ode mnie doświadczenie, mówiąc że wiesz więcej wcale
    się nie wywyższasz - mnie motywuje to, że są lepsi ode mnie, i dzięki
    temu staram się ich "gonić"

    > Myślę, że dobrze by Ci zrobiło nieco bardziej realistyczna ocena
    > swoich umiejętności.
    Przyznaję, że cierpię przez brak obiektywnego obserwatora, który
    mógłby coś o mnie powiedzieć. Oceniać samego siebie to absurd - masz
    rację. Niestety jedyną wykładnią mojej "wiedzy" jest jakość sieci i
    zadowolenie kolegów.

    > Na własnym przykładzie się nauczyłem, że to bardzo zdrowe - wtedy
    > świadom swojej rzeczywistej wartości podchodzisz do "większych"
    > zadaż z należytym respektem.
    Też już o tym wiem, ale dzięki za przypomnienie. Niestety - nikt z nas
    nie jest idealny, a ja mając 22 lata - i nie będąc specjalnie
    doświadczonym w tej materii (mowa o ocenie) mogę się mylić. Rzecz
    jasna, gdyby ktoś mi powiedział że to, czy tamto zrobiłem źle, to
    byłoby to dla mnie motywujące, a co ważne - jak piszesz zmuszałoby
    mnie do zwiększonego wysiłku.
    Każdy zaś (no może nie każdy) sam swoją pracę ocenia najlepiej,
    osiada na laurach i się zapada....

    > Eee, no nie jest aż tak źle :) - kiedyś ktoś Cię może puści
    > samego na głęboką wodę w dużym systemie (życzę), trochę
    > popsujesz przez pierwsze dwa miesiące :), naprawisz, potem jakoś
    > pójdzie. A po kilku latach będziesz mógł napisać "bardzo dobra
    > znajomość środowiska Solaris" - i w trzech punktach napisać,
    > dlaczego bardzo dobra :)

    Obecnie wybieram się na Politechnikę, na informatykę, więc może
    podczas studiów, dzięki praktykom, czy "dorabianiu" uda mi się trafić
    pod czyjeś czujne oko, powoli zacznę działać sam i wyjdę spod "klosza
    ciekawości"....

    Pozdrawiam
    Alpin19