PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd integracyjny a prawo › Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    Date: Wed, 17 Mar 2010 14:59:08 +0100

    > Może jestem przeczulony, ale stanowczo jestem za oddzielaniem spraw
    > związanych z pracą od spraw osobistych. Przy kumplowaniu się prywatnie z
    > kolegami poznanymi w pracy zalecałbym daleko posuniętą ostrożność, a to
    > samo ze zwierzchnikami przywodzi mi na myśl ruskiego sapera, co to min
    > szuka zatykając uszy i wysuwając nogę.

    To jest Twoje zdanie, ale zgodzisz się chyba, że są także ludzie, dla
    których praca jest ważnym elementem życia, kontakty z innymi ludzi z
    firmy ważnymi kontaktami osobistymi, i że są także firmy, w których
    takie właśnie podejście jest typowe i przez większość akceptowane.

    Na szczęście życie oferuje wiele możliwości i każdy może wybierać takie
    podejścia, które jemu odpowiadają.

    Osobiście preferuję ludzi otwartych, dla których praca jest istotnym
    elementem życia, i którzy potrafią się utożsamiać z firmą. Uważam też,
    że sytuacja, kiedy ludzie wspólnie pracujący nawiązują bliższe kontakty
    jest zdrowa, naturalna i dlatego też dość popularna. Pewnie jednak mało
    kto zmusza do tego. I pewnie niektórym tylko na takich układach bardzo
    zależy.

    W. Bicz