PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-13 07:13:26
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Sady Pracy akurat wierze, bo z racji branzy wiem sporo o tym, jak
    > dzialaja.
    W tym miejscu oprę się o własne doświadczenia. NIe początkowy post.
    MOja sprawa przeciwko pracodawcy o wynagrodzenie ciągnie się od lutego 2001.
    Jest dobrze udokumentowana. Są druki Rmua, umowa o pracę itp.
    Rozprawy wyznaczane były niezwykle rzadko ( co 8-10 misięcy itp) i jeszcze
    przesuwane na inny dalszy termin. Pracodawca nie stawiał sie wielokrotnie na
    rozprawy, i robił różne inne numery. Oskarżył mnie też o kradzież i obrzuca
    błotem.
    Pensji nie wypłacił do dziś, jest wyznaczony termin następnej rozprawy w Sądzie
    Pracy.
    Ja nie wierzę w sprawiedliwość polskich sądów. Wogóle.

    Dlatego jestem po stronie autorki postu.
    A wogóle proszę nie zbaczać z podstawowego tematu.

    > Pracownik ze
    > slusznym zarzutem i dokumentacja zwykle wygrywa w Sadzie Pracy.
    Dobrae że napisałaś "zwykle", a nie "zawsze", są u ciebie przebłyski geniuszu.

    > Dziwne, ze osoba z wyksztalceniem
    > informatycznym ma problem z czyms takim jak limit postow wskutek korzystania
    > z onetu.
    Ja nie mam problemu. Mam tu kilka adresów e-mail, ale ja przestrzegam zasad.
    Inni też chcą sie wygadać.
    Ty mnie namawiasz do nieprzestrzegania zasad, chcesz żebym łamała Netykietę.

    I wytłumacz się dlaczego nie czytasz treści o której dyskutujesz ?

    > Jesli zas nie piszesz ze swojego komputera i nie chcesz na cudzym czegos
    > instalowac, to z interfejsow www polnews.pl nie ma limitu.
    To nie na temat.

    > Zeby miec podstawy do powazniejszego potraktowania tej osoby.
    MOże spytaj się autorki na 'Wyborczej'.

    > Anonimowych donosow nie traktuje sie powaznie.
    Jesteś prokuratorem ? Policjantem ?
    Z treści e-maila wynika, że sąd, a więc władza, wie o sprawie.
    Chcesz powielać informacje ?

    > W dyskusjach sieciowych,
    > gdzie sie wyraza opinie, nie wchodzi sie w kontakty, w ktore cos sie
    > inwestuje. Negatywna opinia na podstawie zarzutow dotyczacych kogos jest
    > jednak dla mnie "powazna inwestycja",
    Robisz interesy z wymienionymi w poście osobami ?
    Twój problem, ale tonie na temat.

    stokrotka