PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-13 07:34:56
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik stokrotka napisał:

    > Ja nie mam problemu. Mam tu kilka adresów e-mail,

    hmmm co do tego mają rózne adresy mailowe? ja mam jeden przez cały czas
    i tylko tego jednego używam, żeby było wiadomo kto pisze.

    > ale ja przestrzegam zasad. Inni też chcą sie wygadać.
    > Ty mnie namawiasz do nieprzestrzegania zasad, chcesz żebym łamała Netykietę.

    yeahhh to ilość postów jest limitowana??? a te które wyślesz ponad normę
    są wyrzucane przez admina? jakoś nie zauważyłam tego ani tej ani na
    innej grupie.

    > MOże spytaj się autorki na 'Wyborczej'.

    > Jesteś prokuratorem ? Policjantem ?
    > Z treści e-maila wynika, że sąd, a więc władza, wie o sprawie.
    > Chcesz powielać informacje ?

    jeśli autorka podaje nazwiska(podejrzewam, że są prawdziwe) ludzi(którzy
    jak pisze okradli ją i zachowali się nie fair) to powinna sama grać fair
    i mieć na tyle odwagi, żeby podać swoje dane. przyzwoitość IMHO tego
    wymaga.

    > Robisz interesy z wymienionymi w poście osobami ?
    > Twój problem, ale tonie na temat.

    ty też odpowiadasz choć według ciebie to nie na temat :) i w bardzo
    nieciekawy sposób próbujesz komuś coś insynuować, a to już nie jest ok.

    papatki
    kanta
    --
    czy to nie czas na małe conieco?