PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-13 07:27:21
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Stanislaw Chmielarz napisał:

    > Wiesz w ilu firmach ludzie musza sie podlizywac i
    > kablowac kolegow zeby samemu nie zostac na bruku?
    > To tez jest nasza dzisiejsza rzeczywistosc.

    jednego nie można ci odmówić, uparty to ty jesteś :) tyle ludzi na tej
    grupie pokazuje, że rynek pracy może wyglądać inaczej niż twoje
    wyobrażenia/doświadczenia a ty jedno i to samo:)
    powtórzę to co napisałam wcześniej(może teraz da coś do myślenia), jeśli
    nie podoba się w pracy(bo np. trza się podlizywać codziennie) to albo
    szuka się innej pracy albo jak się nie chce/nie umie znaleźć innej to
    zaciska się zęby i cierpi się za swoje wcześniej podejmowane decyzje(np.
    nic nie robienie w czasie studiów czy zaraz po albo wzięcie kredytu i
    konieczność spałacania odstetek).

    > Czysta poezja, a tam ich przyjmowali z otwartymi ramionami,
    > wysylali na kursy, fundowali staze zagraniczne choc mogli wziac
    > od razu gotowego fachowca ale moglby byc zbyt krnabrny :-(((

    fundować to nikt ci kursów czy staży fundować nie będzie(a chcaiłoby
    się, nie?), za takie coś podpisuje się lojalki i to już jest twój wybór,
    dokształacasz się za swoje pieniądze i we własnym zakresie, albo
    załatwia wszystko pracodawca,a częściej się zdarza (co może być dla
    ciebie dziwne, jeśli nie to wycofuję moje podejrzenie cobyś nie pisał,
    że wiem lepiej niż ty ) sam pracownik sobie takie szkolenia wyszukuje i
    jeszcze prosi pracodawce o finansowanie całego przedsięwzięcia.
    jak już wcześniej immona pisała wiele firm szuka sobie pracowników już
    na studiach(czyli teoretycznie bez doświadczenia!) i posyła ich na kursy
    i szkolenia, i płacąc im godziwe pieniądze, bo po prostu firmie się to
    opłaca, a i ludzie czują się docenieni i atmosfera w pracy jest dobra(co
    też jest w cenie, mimo wszystko)

    > Jesli chodzi o tesknote za dawnymi czasami komuny to spadkobiercy
    > PZPR maja ciagle okolo 30% poparcie spoleczne.

    i później mamy rządy takie jak przez ostatnie cztery lata, ale to NTG.
    może tobie też się uda kiedyś znaleźć pracę w porządnej firmie i zdanie
    ci się zmieni (no chyba, że masz wspaniała prace z każdym dniem bez
    wazeliny to sorki).

    papatki
    kanta
    --