PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-13 07:40:00
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:33a6.00001314.42d4bf15@newsgate.onet.pl...

    > Ja nie mam problemu. Mam tu kilka adresów e-mail, ale ja przestrzegam
    zasad.
    > Inni też chcą sie wygadać.
    > Ty mnie namawiasz do nieprzestrzegania zasad, chcesz żebym łamała
    Netykietę.

    Pisanie wiecej niz 10 postow dziennie nie jest lamaniem Netetykiety. Ilosc
    pisanych przez Ciebie postow nie wplywa na to, ile postow moga napisac inni.

    Probowalam pogadac o przesiasciu sie na sposob korzystania z newsow nie
    wiazacy sie z limitem - skoro tak czesto o tym limicie wspominasz - zeby
    pomoc. A Ty na mnie napadasz z jakims zarzutem namawiania do nie
    przestrzegania zasad.

    Stokrotko, kazda rozmowa jest dla Ciebie tylko okazja do wygadywania sie ze
    swojego skrajnie negatywnego nastawienia wobec wszystkiego i kazdego i
    stawiania komus jakichs zarzutow. Nie umiesz gadac w przyjaznym tonie, tylko
    atakujesz nawet wtedy, jak ktos nie atakuje. Nie sluchasz tego, co mowi
    druga osoba, tylko jedziesz dalej swoim narzekaniem, jesli w wypowiedzi
    znalazlo sie choc jedno drugorzedne slowo, do ktorego mozna to narzekanie
    przyczepic. Z osoba o takim nastawieniu i tak niekomunikatywna ja (i nie
    tylko ja) nie chcialabym miec do czynienia w pracy niezaleznie od
    kwalifikacji merytorycznych takiej osoby. Moze to kiedys przemyslisz.

    A na razie koncze te dyskusje i w ogole jakiekolwiek dyskusje z Toba, bo za
    bardzo mi zal patrzec na kolejne wybuchy Twojej zlosci i nie chce sie
    przyczyniac do szarpania Twoich nerwow. Prowokowanie Cie do wiekszego
    robienia z siebie widowiska, niz juz robisz byloby tylko niska zlosliwoscia,
    a obawiam sie, ze dyskutujac z Toba dalej nie potrafilabym sie temu oprzec.

    I.