PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-13 08:50:28
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik stokrotka napisał:

    > Nie można wyłać więcej niż 10 wiadomości na dobę z jedendgo e-maila na
    > wszystkie grupy newsów.

    ależ można :) tylko nie trzeba uzywać do tego onetu, przeczytaj sobie
    powyżej post immony, tam są wskazówki co robić aby sobie popisać do woli :)

    > Innych adresów używam na innych grupach tematycznych. Z zasdy nie przekraczam
    > limitu.

    stokrotko, NIE MA limitu. limity były kiedyś, jak nic na półkach nie było.

    > Chodzi zarówno o czas czytelnika, jak i mój.

    twój czas-twoja sprawa, mój czas- moja sprawa, więc mogę czytać to na co
    mam ochotę, na szczęście :D

    > Jest limitowana, ukazuje się komunikat: że to więcj niż 10 wiadomość, i żeby
    > poczekać i wysłać póxniej , jak minie doba.

    jak już wyżej pisałam, tak mają tylko onetowe niusy:) i tylko tam
    ukazuje się taki komunikat.

    > Przpraszam ,że nie na temat. Koniec tego tematu.

    koniec tematu :)

    > To napisz zapytanie o imię i nazwisko do forum "Gazety"

    mnie to nazwisko nie interesuje, bo nie znam ludzi, których ta osoba
    opisywała, ale jeśli atakujesz rozmówców, którzy wskazują, że używanie
    nazwisk nie było dobrym pomysłem, to powinnaś być raczej sama nazwiskiem
    tej osoby zainteresowana, gra się fair zawsze, a nie tylko wtedy gdy to
    komuś odpowiada.
    dla mnie EOT, mogę się tylko obiema rękami podpisać pod postem immony
    dotyczący twojej osoby.

    papatki
    kanta
    --