PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-13 08:20:01
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Wed, 13 Jul 2005 10:00:46 +0200]:

    > Owszem zdarzalo mi sie wspolpracowac z ludzmi na poziomie ale
    > przewaznie krotko, niestety, bo ich tez sie pozbywano.

    I zapewne bylo to z korzyscia dla nich.

    > No wlasnie ale jak kilka razy w miesiacu slysza, ze na ich
    > miejsce czeka kolejka konkurentow i jak sie nie podoba to
    > wy* to maja dobra atmosfere w pracy :-(((

    To zamiast jeczec na niusach niech moze rusza dupe i ten czas
    poswieca na doksztalcenie sie, nauczenie sie dla odmiany czegos
    _potrzebnego_ na rynku pracy albo wrecz wymysla jak zarabiac
    na wlasna reke na tym, co lubia i potrafia robic?

    Ktos ma to za nich odwalic? Od jeczenia jeszcze sie nikomu
    sytuacja nie poprawila.

    Malo ktory czlowiek jest rzeczywiscie tak beznadziejny ze
    nic nie potrafi, nie moze sie niczego nauczyc i nie jest
    nijak w stanie podniesc swoich kwalifikacji. Wiekszosc jest
    na to zwyczajnie albo zbyt leniwa, albo spoczela na laurach
    i skupila sie na narzekaniu. Ich wybor. _Wlasny_ wybor.

    Kira