PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-13 08:30:07
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Wed, 13 Jul 2005 10:17:06 +0200]:

    > To, ze slyszysz to pierwszy raz oznacza tylko tyle, ze nie
    > spotkalas sie (na swoje szczescie) z takimi sytuacjami w pracy.

    Nie. W pracy spotykam sie dokladnie z takimi sytuacjami na
    jakie sie z gory decydowalam. A ze moja decyzja, to jak mi
    upierdliwy klient za skore zalezie nawet to nie latam naokolo
    i nie jecze ze mi zle. Jak wejde w niekorzystny dla mnie
    uklad i dam sie wykantowac to nie robie cyrku plujac wokol
    swoimi urazami tylko skupiam sie na minimalizacji szkod,
    a reszte zaliczam na poczet nauczki zyciowej.

    Nauka zycia tez kosztuje. Tylko warto ta cene kalkulowac.

    > Moze za krotko pracujesz i za malo firm "zwiedzilas"?

    Zwiedzilam sporo firm, tyle ze zazwyczaj to one mnie chca
    a nie ja je, wiec problemu z komunikacja nie mam.

    > Moim zdaniem jestes hurraoptymistka :-))) ale tak podobno
    > jest zdrowiej.

    Do hurraoptymizmu mi daleko, a zdrowy to on bynajmniej nie
    jest bo robi sie rzeczy nielogiczne i ryzykowne, jesli sie
    z gory zaklada ze wszystko jest zajefajnie i cudownie.

    > Za to ludzie z kregoslupem, wyprzedajacy majatek narodowy za
    > grosze dla zysku, sa wedlug tej nomenklatury "zaradni"

    A czemu ciagle myli Ci sie zaradnosc z sukinsynstwem?

    Kira