PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
    From: "psd" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Sat, 1 Apr 2006 09:38:47 +0200

    > 2. To że zostałeś wybrany to zasługa w 50% szcześcia że gdzieś na którymś
    > etapie nie zostałeś odrzucony.

    Ile to % tak naprawdę nikt nie wie, ale szczęście jest na pewno potrzebne. Z
    tym nie można walczyć, ale są tcy którzy wypracują sobie szczęście. Dobrym
    przykładem jest Jotte, albo jedna dziewczyna, która została przyjęta do
    naszej firmy. Nie wysłała aplikacji, tylko znalazła naszą firmę i przyniosła
    aplikację. Akurat miałem wolny czas więc przyjąłem.

    > 3. Jak zwykle pracodawca wie najlepiej jak sie przeprowadza rekrutacje.

    Jak zwykle, kandydaci wiedzą najlepiej, jak się szuka pracy. Żeby tylko
    pracodawcy chcieli przeprowadzać rekrutację tak jak zasit chce!

    > 4. To że pracodawca nie odpowiada oznacza dla mnie że nie wie jak
    > odpowiedzieć.

    Nie wiedziałem, że są tacy głupi. Myślałem, że to kandydaci nie wiedzą jak
    pisać.

    > 5. Brak czasu przeznaczony dla wyszulania potencjalnego pracownika oznacza
    > nie całkowicie profesjonalne podejście

    Tak, to prawda. powinien przeznaczać na rekrutację rok. Najgorzej w tym, że
    w ogóle robią, co chą, zamiast tego, co chcą kandydaci.

    > 6. Kolejny wniosek jest taki iż rekrutację przeprowadza osoba ktora nie
    > tylko ze nie ma na to czasu to dodatkowo nie za bardzo sie zna.

    zasit się zna, a żaden pracodawca nie chce go zatrudnić na rekrutera.

    pozdrawiam