PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-01 10:32:00
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: studentos <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    31-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Brodek napisał(a):

    > Gdybyśmy każdemu potencjalnemu kandydatowi na wszystkie
    > jego pytania chcieli odpowiedzieć stracilibyśmy pół dnia..

    Tak mało zaczepnie: Ostatnio wysłałem CV do MasterFoods Polska. Nie
    zaprosili mnie wprawdzie na rozmowę, ale przysłali list z maszynki z
    podziękowaniem za przesłanie CV i przeprosili za jego standardową formę,
    ale mają b.dużo ofert i to dlatego ;)

    Wiem o co chodzi, ale tak jako przykład, że dla chcącego nic trudnego :)
    Fajnie, że w sumie kogoś znaleźliście, bo mogliście nie znaleźć :)
    studentos