PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-01 17:35:41
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
    > Nikt nie ma obowiązku odpowiadać na fafdziesiąt odrzuconych na samym
    > wstępie aplikacji (bo są bzdurne, nie na temat, mają żenująco niski poziom
    > itp.).

    Tych CVek nie byłoby pierdyliard, gdyby choć samo ogłoszenie było dobrze
    skonstruowane - to np. jak aukcja na allegro - gdy jest wyczerpujący opis,
    to nie ma potrzeby pytać sprzedającego o szczegóły oferty. Zainteresowani
    kupują, a niezainteresowani szukają dla siebie czegoś innego. Czy nie można
    by tak podejść do "klienta" na pracę ? Gdyby w ogłoszeniu jasno i wyraźnie,
    a przede wszystkim asertywnie, rzeczowo, wymieniony był komplet niezbędnych
    informacji (szczegółowy zakres obowiazków, czas pracy, możliwość awansu,
    płaca, etc...), to zgłoszeń CVek byłoby prawdobopodobnie dużo mniej. Sam
    nieraz straciłem mnóstwo czasu na aplikacje, rozmowy i dojazdy, żeby po paru
    dniach okazało się że chcę za dużo, albo pewne szczegóły pracy nie są dla
    mnie do zaakceptowania. Większość pracodawców których spotkałem, po prostu
    nie umie rekrutować, nie szanuje mnie i mojego czasu. To oczywiście moje,
    niezmienne zdanie na ten temat, wynikające z doświadczenia, dlatego więc
    jakakolwiek polemika z Twojej strony z faktami, jest zwyczajnie... zbędna.

    Piotr