PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Buractwo pracodawców
  • Data: 2006-04-01 14:30:58
    Temat: Re: Buractwo pracodawców
    Od: "Brodek" <G...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jurson napisał(a):
    > Jeden powód. Załóżmy, że jestem dobry w tym co robię i mam pracę z płacą
    > która mnie satysfakcjonuje. Nie ruszę nawet palcem, żeby aplikować do

    Eee..
    Takich jak Ty lepiej szukać bezpośrednio niż przez ogłoszenie..

    > A tak dostałeś serię CV głównie od bezrobotnych/słabo opłacanych i
    > sfrustrowanych. Może wyłowiłeś z nich kogoś dobrego ale
    > prawdopodobieństwo jest odpowiednio mniejsze.

    Masz tylko częściowo rację.

    Jeśli szukam kogoś do w miarę prostej pracy to specjalnie mnie to
    nie boli. Wprost przeciwnie - ktoś z superambicjami tylko będzie mi
    przeszkadzał.
    Z tymi sfrustrowanymi bezrobotnymi też różnie bywa. W styczniu
    zatrudniliśmy pięćdziesięciolatka, który ostatnie bodaj 3 lata
    spędził na bezrobociu. Mieliśmy bardzo poważne wątpliwości, bo
    choć merytorycznie wydawał się niezły to .. nawet wyglądałna
    mocno sfrustrowanego. Teraz (w zespole, gdzie wszyscy inni są w
    granicach 25-35) nie wyobrażają sobie pracy bez niego!!

    A jeśli szukam kogoś super to, akurat w mojej działce, po prostu go
    znam. Umawiam się więc z nim na obiad i albo się dogadujem albo
    tylko poplotkujemy o branży..

    Pzdr
    Brodek