PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-01 15:10:57
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-04-01 14:58:41 +0200, "Nixe" <n...@f...peel> said:

    > W wiadomości <news:e0lbm9$36u$1@inews.gazeta.pl>
    > camel <g...@f...gotdns.com> pisze:
    >
    > Nixe:

    > Proszę, nie rozśmieszaj mnie.

    Jestem poważny. Przerażająca jest tylko zgoda rodaków na traktowanie
    jak psów. Skąd to się bierze? Polactwo ziemkiewiczowskie, czy coś
    więcej?

    > Nikt nie ma obowiązku odpowiadać na fafdziesiąt odrzuconych na samym
    > wstępie aplikacji (bo są bzdurne, nie na temat, mają żenująco niski
    > poziom itp.). Zwłaszcza, gdy wiąże się to z wysłaniem nie maila, lecz
    > tradycyjnego listu.

    Nikt nie ma obowiązku mówić "proszę" i "dziękuję" i nie charchać na
    dywan w towarzystwie...

    > Co innego w sytuacji, gdy podczas kolejnego etapu zaprasza się kilku
    > kandydatów, a wybiera jednego.
    > Wtedy oczywiste jest, że tym odrzuconym daje się odpowiedź z
    > uzasadnieniem, dlaczego jego kandydatura została odrzucona (choć i w
    > tym przypadku uzasadnienie to nie jest konieczne - naprawdę nikt nie ma
    > obowiązku spowiadać się, dlaczego nie chce zatrudnić danej osoby).

    Nikt nie ma żadnych obowiązków. Nikt nie musi sprzątnąć gówna swego
    burka z chodnika, nie musi nie wyrzucać śmieci przez okno i nie musi
    nie sprejować po nowootynkowanej elewacji. Ot, taki kraj - taka
    kultura. Tylko skąd zgoda na to wszystko? Polnische wirtschaft?

    camel[OT]