PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakim formacie

  • 1. Data: 2003-03-03 11:39:03
    Temat: W jakim formacie
    Od: "Erix" <E...@i...pl>

    Witam!

    W jakim formacie wysyłać mailem dokumenty (CV, list motywacyjny)?
    Adobe Acrobat, Word?

  • 2. Data: 2003-03-03 12:02:00
    Temat: Re: W jakim formacie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 3 Mar 2003 12:39:03 +0100, "Erix"
    <E...@i...pl> zakodował:

    >W jakim formacie wysyłać mailem dokumenty (CV, list motywacyjny)?
    >Adobe Acrobat, Word?

    Poczytaj archiwum - temat wałkowany do znudzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-03 12:24:25
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Erix" <E...@i...pl> wrote in message
    > Witam!
    >
    > W jakim formacie wysyłać mailem dokumenty (CV, list motywacyjny)?
    > Adobe Acrobat, Word?
    >
    > Pozdrawiam

    Aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
    Tylko nie ponownie;)
    BTW - txt
    /p

  • 4. Data: 2003-03-03 12:37:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > W jakim formacie wysyłać mailem dokumenty (CV, list motywacyjny)?
    > Adobe Acrobat, Word?
    >
    > Pozdrawiam

    *.doc

  • 5. Data: 2003-03-03 12:54:29
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Kaizen napisał:

    > Poczytaj archiwum - temat wałkowany do znudzenia.

    Najlepiej chyba w RTF lub TXT - mala (w przypadku RTF) szansa
    zawirusowania, format do odczytania w kazdej aplikacji (przy okazji word
    6 to tez byl bodajrze RTF), maly rozmiar. Co do Acrobata - w mojej
    ostatniej pracy spotykalem sie z osobami, ktore nie wiedzialy czym to
    sie je ;).

    Flyer

  • 6. Data: 2003-03-03 16:04:35
    Od: "Sebol" <U...@s...pl>

    Użytkownik "Erix" <E...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W jakim formacie wysyłać mailem dokumenty (CV, list motywacyjny)?
    > Adobe Acrobat, Word?

    jedyny format obslugiwany przez wszystkie komputery na calym swiecie to
    txt - wszystkie inne wymagaja dodatkowych narzedzi. Jezeli chcesz zeby bylo
    ladnie to mozesz dodatkowo podrzucic doc.

    --
    U...@s...pl
    "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"

  • 7. Data: 2003-03-03 23:44:39
    Od: flyer <f...@g...pl>

    flyer napisał:

    > Co do Acrobata - w mojej
    > ostatniej pracy spotykalem sie z osobami, ktore nie wiedzialy czym to
    > sie je ;).

    Poniewaz dostalem post na priva, ktory mial isc na grupe, uscislam -
    rzecz dziala sie 2 lata temu (czasy Acrobata 3/4) i dotyczyla pan
    kadrowych i mozliwe, ze poniektorych informatykow oddzialowych w Polsce.
    Dotyczyla "niemoznosci otwarcia pliku *.pdf" a nie jego zapisu (troche
    OT - nie trzeba stosowac oprogramowania pirackiego zeby takie cos
    zapisac, sa darmowe ale nie najlepsze aplikacje). Problem nie byl
    zwiazany z bledem pliku, ale z brakiem swiadomosci, ze cos takiego jak
    Acrobat istnieje i ze mozna to sciagnac z co drugiego CDka. Taka byla
    (jest) PRAWDZIWA rzeczywistosc - dedykuje ku zastanowieniu, ze
    rzeczywistosc razaca odstaje od naszych wyobrazen o niej ;).

    Flyer

  • 8. Data: 2003-03-04 20:31:57
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl>

    Dnia pon, 03 mar 2003 tako rzecze Tomek:

    > *.doc

    Polecam stronkę:

    http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.pl
    .html

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

  • 9. Data: 2003-03-05 11:56:57
    Temat: Odp: W jakim formacie
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomek <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3vi82$iml$...@n...onet.pl...

    > *.doc

    Slkuteczny sposob, zeby nikt tego nie przeczytal.

    Kania

  • 10. Data: 2003-03-05 17:15:02
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Slkuteczny sposob, zeby nikt tego nie przeczytal.
    >
    > Kania

    A ty w czym wysyłasz?. W txt pewnie

    Tomek