PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakim formacie

  • 11. Data: 2003-03-06 00:52:27
    Temat: Re: W jakim formacie
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Tomek napisał:

    > A ty w czym wysyłasz?. W txt pewnie

    Juz bez zboczen poprosze - przynajmniej raz w jakims wywiadzie (chyba
    GW) spotkalem sie ze stwierdzeniem, ze pracodawca ocenia sposob
    napisania aplikacji - w txt nie dosc, ze wszystko sie rozjezdza, to
    jeszcze nie mozna stosowac zaawansowanych sposobow edycji - osobiscie
    wole juz rtf (czy inaczej word 6) niz wysylac cos w jednolitej czcionce,
    rozjechane itd. - kwestia uswiadomienia sobie pewnego ryzyka - nikogo
    sie nigdy nie zadowoli w 100%.

    Flyer

  • 12. Data: 2003-03-06 11:54:11
    Od: d...@p...onet.pl

    z drugiej strony jak użyjesz czcionki, której akurat nie ma dany delikwent
    zainstalowanej na swoim komputerze to jemu otworzy się plik w domyślnej i tak
    Ci sie wszystko troche rozjedzie...

  • 13. Data: 2003-03-06 23:19:17
    Od: flyer <f...@g...pl>

    d...@p...onet.pl napisał:

    > z drugiej strony jak użyjesz czcionki, której akurat nie ma dany delikwent
    > zainstalowanej na swoim komputerze to jemu otworzy się plik w domyślnej i tak
    > Ci sie wszystko troche rozjedzie...

    Nie zrozumiales. Zdaje sobie na przyklad sprawe, ze wystarczy zeby ktos
    zainstalowal sobie darmowy edytor, przypisal do niego rtf, a pozniej go
    wykasowal - jak trafie na takiego kompa i niedoswiadczonego uzytkownika,
    to plik laduje w koszu - dlatego daje informacje w poscie o mozliwosci
    przeformatowania - ale ogolnie to jest loteria i wysylajac plik jestem
    swiadomy pewnej dozy niewiadomej - przeczyta czy skasuje bez czytania.
    Kwestia podjecia swiadomej decyzji - ze 100% pewnoscia nigdy nie trafisz
    w gusta/mozliwosci odbiorcy.

    Flyer