PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy - kwestia wypowiedzenia

  • 1. Data: 2003-03-03 10:48:52
    Temat: Zmiana pracy - kwestia wypowiedzenia
    Od: "Jaroslaw Mazurek" <j...@p...wroc.pl>

    Witam,

    Mam prosbe o rade.

    W piatek 28 lutego ustalilem z nowym pracodawca, ze zaczynam nowa prace od 1
    kwietnia, a obecnemu pracodawcy powiedzialem o tym dzis, czyli 3 marca.

    Porozumienie stron nie wchodzi w rachube, pozostaje wiec wypowiedzenie. No i
    ponoc jest tak, ze jak zloze nawet dzis, to i tak zadziala od poczatku
    przyszlego miesiaca, czyli wlasnie od kwietnia. Pracuje ponad rok, wiec
    wypowiedzenie jest miesieczne. Wiec w najgorszym wypadku musze pracowac do
    konca kwietnia. Na szczescie mam niewykorzystany urlop, nawet jeszcze z
    zeszlego roku, wiec na czas wypowiedzenia moge wziac urlop. W takim razie w
    kwietniu bede juz wolny i moge zaczac nowa prace. Czy dobrze mysle?

    Jesli cos jest nie tak z moim powyzszym rozumowaniu, to prosze o sugestie
    jak to wszystko kulturalnie zalatwic. Serdecznie dziekuje.

    P.S. Prace znalazlem, bo zanioslem na slepo papiery do firmy, a nie z
    zadnego ogloszenia, no i okazalo sie ze akuat mysla o nowym etatcie i akurat
    ja pasuje i po niecalej godzinie uzgodnilismy warunki. Niech bedzie to jakas
    wskazowka dla poszukujacych pracy.

    Pozdrawiam wszystkich
    Jarek

  • 2. Data: 2003-03-03 11:26:04
    Temat: Re: Zmiana pracy - kwestia wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 3 Mar 2003 11:48:52 +0100, "Jaroslaw Mazurek"
    <j...@p...wroc.pl> zakodował:

    >wypowiedzenie jest miesieczne. Wiec w najgorszym wypadku musze pracowac do
    >konca kwietnia.

    Zgadza się.

    >Na szczescie mam niewykorzystany urlop, nawet jeszcze z
    >zeszlego roku, wiec na czas wypowiedzenia moge wziac urlop. W takim razie w
    >kwietniu bede juz wolny i moge zaczac nowa prace. Czy dobrze mysle?

    Pracodawca nie ma obowiązku udzielenia Ci urlopu - sam ustala plan
    biorąc pod uwagę wnioski pracowników.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-03 17:05:29
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > zeszlego roku, wiec na czas wypowiedzenia moge wziac urlop. W takim razie
    > kwietniu bede juz wolny i moge zaczac nowa prace. Czy dobrze mysle?

    wypowiadasz 3.marca, pracujesz do 2.kwietnia i tyle

    Jean

  • 4. Data: 2003-03-03 17:15:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 3 Mar 2003 18:05:29 +0100, "Jean" <j...@w...pl>
    zakodował:

    >wypowiadasz 3.marca, pracujesz do 2.kwietnia i tyle

    Bzdura. Jak się nie znasz, to się nie odzywaj MSPANC
    KP:
    Art. 30.
    § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub miesi?c
    albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim
    dniu miesi?ca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775