PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w PKP.

  • 1. Data: 2003-03-03 12:06:37
    Temat: Praca w PKP.
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Jutro ide w sprawie pracy w PKP, w zasadzie to są Szybkie Koleje Miejskie. W
    tej chwili pracuje na 1/2etatu i nie widze nadziei na powrót w mojej firmie
    na cały etat. Praca jest na terenie lokomotywowni, na zmiany. Czy ktoś wie
    jak się z takich firmach pracuje? Napewno za wiele na początku nie zarobię,
    ale przekonuje mnie, że to jest firma państwowa, dodatki, premie itp. Nikt
    nie pilnuje każdego kroku, jak to jest u prywatnego pracodawcy. Możecie
    grupowicze podać za i przeciw pracy w firmie państwowej"?

  • 2. Data: 2003-03-03 12:27:14
    Temat: Re: Praca w PKP.
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    ja pracuje na PKP. Stala wyplata - nie gwarantuje w ruchu pasazerskim.
    Ogolnie 99% znizki na bilety, marnie placa, watpliwe podwyzki ale stala
    praca.
    Sam zobaczysz.

  • 3. Data: 2003-03-03 13:11:00
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Gregory" <g...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    > ja pracuje na PKP. Stala wyplata - nie gwarantuje w ruchu pasazerskim.
    > Ogolnie 99% znizki na bilety, marnie placa, watpliwe podwyzki ale stala
    > praca.
    > Sam zobaczysz.

    Teraz bez ryzyka, lub super kwalifikacji nigdzie chyba nie ma dobrej płacy.
    teraz pracuje (juz 8my rok) w sklepie który chyli sie ku upadkowi, szef
    zauważył, że w ciagu 4 godzin, też zdąże zrobić wszystko co mam do naprawy,
    place i etat przyciął rok temu i obiecał że to przejsciowe. Teraz gdy
    wspominam o powrocie na cały etat, to kaze mi szukać "jakichś zleceń czy
    innego zajęcia" dla firmy, to wtedy moze mnie zatrudni na caly etat. Znajomy
    zadzwonił który tam pracuje, że pilnie potrzebuja kogos do pracy na pewne
    stanowisko, wiec rozważam, czy nie odejsc ze sklepu.

  • 4. Data: 2003-03-04 06:00:58
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    dowiedz sie co ci zaproponuja i idz. Moja rada.

  • 5. Data: 2003-03-04 13:38:38
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    > dowiedz sie co ci zaproponuja i idz. Moja rada.

    Wlasnie wrocilem z czesci badań lekarskich. Biurokracja jest dosyć duża, m.
    innymi, musze zanieść do odbicia swoje uprawnienia radioamatorskie, bo w CV
    sie tym pochwalilem, a praca bedzie polegac na serwisowaniu sprzętu
    łączności. :)

  • 6. Data: 2003-03-06 06:05:09
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    ..... a praca bedzie polegac na serwisowaniu sprzętu
    > łączności. :)

    ... no to spokojna robota pod dachem. Mysle, ze dobrze trafiles. pochwal sie
    na priva za mesiac jak ci sie pracuje. :)
    P.s. nie zwracaj uwago na zwiazkowe wojenki.....