PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uważajcie na PROKOM

  • 1. Data: 2007-03-23 21:43:41
    Temat: Re: Uważajcie na PROKOM
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 23-03-2007 o 22:44:14 Jan Kowalski <j...@w...pl> napisał(a):

    > Maj? podpisane umowy o wzajemnym informowaniu si? o osobach chc?cych
    > zmieniae
    > prac? z ró?nymi firami.
    > Spotka?o mnie to - wys?a?em CV do PROKOMU i mój obecny szef przyniós? mi
    > pewnego dnia to CV. Jakie? by?o moje niemi?e zdziwienie... Dosta? je od
    > kogo? z PROKOMU - istnieje umowa o wzajemnym infrmowaniu si? o
    > pracownikach
    > chc?cych zmieniae prac? - uwa?ajcie - u Was te? tak mo?e byae...

    O ile mi wiadomo, za coś takiego jest prokurator. Nie upowazniles adresata
    aplikacji do ujawniania jej JAKIEJKOLWIEK osobie trzeciej. Ich umowy nie
    maja tu nic do rzeczy.

    Walcz ze skurwielami.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 2. Data: 2007-03-23 21:44:14
    Temat: Uważajcie na PROKOM
    Od: "Jan Kowalski" <j...@w...pl>

    Mają podpisane umowy o wzajemnym informowaniu się o osobach chcących zmienić
    pracę z różnymi firami.
    Spotkało mnie to - wysłałem CV do PROKOMU i mój obecny szef przyniósł mi
    pewnego dnia to CV. Jakież było moje niemiłe zdziwienie... Dostał je od
    kogoś z PROKOMU - istnieje umowa o wzajemnym infrmowaniu się o pracownikach
    chcących zmienić pracę - uważajcie - u Was też tak może być...

    Pzdr,
    Sukumvit.

  • 3. Data: 2007-03-23 21:48:12
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Jan Kowalski wrote:

> [...]
    > kogoś z PROKOMU - istnieje umowa o wzajemnym infrmowaniu się o
    > pracownikach chcących zmienić pracę - uważajcie - u Was też tak może

    No i to nawet lepiej, że mój pracodawca zacznie się bać!

  • 4. Data: 2007-03-23 22:11:06
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 23-03-2007 o 22:43:41 Tomek P. <a...@y...pl>
    napisał(a):

    > O ile mi wiadomo, za coś takiego jest prokurator. Nie upowazniles
    > adresata aplikacji do ujawniania jej JAKIEJKOLWIEK osobie trzeciej. Ich
    > umowy nie maja tu nic do rzeczy.
    >
    > Walcz ze skurwielami.

    zgadza się, UODO w tym przypadku stwierdza jasno: kogoś z prokomu czeka
    więzienie, możesz dochodzić od nich wyrównania poniesionych szkód itd.

  • 5. Data: 2007-03-23 22:45:40
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości

    > zgadza się, UODO w tym przypadku stwierdza jasno: kogoś z prokomu czeka
    > więzienie, możesz dochodzić od nich wyrównania poniesionych szkód itd.

    GIODO dokladniej

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 6. Data: 2007-03-23 22:56:19
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 23-03-2007 o 23:45:40 Cyprian Prochot <c...@e...pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisa? w wiadomo?ci

    > GIODO dokladniej

    nie, chodziło mi o UODO

  • 7. Data: 2007-03-23 23:45:34
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał w wiadomości
> [...]
    > kogoś z PROKOMU - istnieje umowa o wzajemnym infrmowaniu się o
    > pracownikach chcących zmienić pracę - uważajcie - u Was też tak może

    szczerze mówiąc pierwsze co mi przyszło do głowy to gdy szef pokazał Ci
    Twoje CV wysłane do innej firmy to czemu nie spytałeś się o podwyżkę,
    ciekawe jak cenny jesteś dla szefa? ;)

    Z drugiej strony tak jak stwierdzili przedmówcy GIODO czy coś takiego, z
    drugiej strony, przyznam się bez bicia że jestem lamerem w temacie ochrony
    danych osobowych ale jak zaistniałą sytuacja ma się do klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
    Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.
    883)" która coraz częściej pojawia się w CV, podejrzewam, nie wiem czy
    słusznie że znalazła się też w Twoim?

  • 8. Data: 2007-03-24 01:44:46
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Patryk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.

    Tu chodzi o jedną konkretną rekrutację a nie o wszystkie pozostałe aż do
    śmierci.

  • 9. Data: 2007-03-24 06:55:24
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):
> [...]
    > kogoś z PROKOMU - istnieje umowa o wzajemnym infrmowaniu się o pracownikach
    > chcących zmienić pracę - uważajcie - u Was też tak może być...

    a skąd wiesz że to z Prokom przekazał twoje CV do twojego szefa? Jeżeli
    jesteś tego pewny to tak jak mówili juz inni do sądu, ale jak nie to sie
    zastanów dobrze.

  • 10. Data: 2007-03-24 10:29:52
    Od: asiaque <a...@w...hell.pl>

    Jan Kowalski <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > kogoś z PROKOMU - istnieje umowa o wzajemnym infrmowaniu się o pracownikach
    > chcących zmienić pracę - uważajcie - u Was też tak może być...

    so what? macie w regulaminie pracy jakiś zakaz szukania innej? przy tej
    koniunkturze raczej podwyżkę dostaniesz, ciesz się.

    a.