PracaGrupypl.praca.dyskusje › co mi sie nalezy?

  • 1. Data: 2007-03-23 15:28:48
    Temat: co mi sie nalezy?
    Od: m...@o...pl

    w ubieglym roku nie wykorzystalem urlopu wypoczynkowego z racji
    przepracowanych lat pracy.Mialem umowe o prace 3 miesieczna potem na 6
    miesiecy ale po 3 dostalem wypowiedzenie z powodu likwidacji
    stanowiska.Czy nalezy mi sie ekwiwalent za urlop nie weykorzystany u
    czy w takim tez przepadku nalezy mi sie jakas placa w przypadku
    likwidacji stanowiska,chodzi mi o trzy miesieczna lub miesieczna
    pensje?Czy mi sie to wszystko nalezy?Prosze o pomoc.