PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uważajcie na PROKOM

  • 11. Data: 2007-03-24 10:48:35
    Temat: Re: Uważajcie na PROKOM
    Od: "E." <e...@o...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):
    > Mają podpisane umowy o wzajemnym informowaniu się o osobach chcących zmienić
    > pracę z różnymi firami.
    > Spotkało mnie to - wysłałem CV do PROKOMU i mój obecny szef przyniósł mi
    > pewnego dnia to CV. Jakież było moje niemiłe zdziwienie... Dostał je od
    > kogoś z PROKOMU - istnieje umowa o wzajemnym infrmowaniu się o pracownikach
    > chcących zmienić pracę - uważajcie - u Was też tak może być...

    Mało prawdopodobne, że to kwestia umowy.
    Prędzej wyłapali Ci to na kontrolowaniu służbowej poczty.
    A poza tym... w tych środowiskach na wyżswzym szczeblu wszyscy
    wszystkich znają. Najpierw się napieprzają na siebie by mieć sprzedaż, a
    jak już ją zdobędą, idą razem na wódkę. To tak w dużym uproszczeniu wygląda.

    E.

  • 12. Data: 2007-03-24 19:57:46
    Od: "Jan Kowalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a skąd wiesz że to z Prokom przekazał twoje CV do twojego szefa? Jeżeli
    > jesteś tego pewny to tak jak mówili juz inni do sądu, ale jak nie to sie
    > zastanów dobrze.

    Tylko tam wysłałem.

    Pzdr,
    Sukumvit.

  • 13. Data: 2007-03-24 20:01:38
    Od: "Jan Kowalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znają. Najpierw się napieprzają na siebie by mieć sprzedaż, a jak już ją
    > zdobędą, idą razem na wódkę. To tak w dużym uproszczeniu wygląda.

    No coś Ty... służbowa poczta do takich celów? Aż takim lamerem nie jestem ;)
    Ale co do tej wódki to racja - tak to niestety wygląda jak się okazuje. A
    umowa między firmami jest swoją drogą jak się później okazało.
    W sumie niby nic się nie stało - było to po prostu nieeleganckie. Nigdy
    odkąd pracuję nie postępowało się w ten sposób, ale - panta rhei... czy
    jakoś tak :)
    Generalnie chodziło mi o to aby Was ostrzec, że w przypadku niektórych firm
    nie możecie liczyć na dykrecję (jeżeli Wam oczywiście na niej zależy).

    Pzdr,
    Sukumvit.

  • 14. Data: 2007-03-24 20:05:26
    Od: "Jan Kowalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości

    > zgadza się, UODO w tym przypadku stwierdza jasno: kogoś z prokomu czeka
    > więzienie, możesz dochodzić od nich wyrównania poniesionych szkód itd.

    Nie no - nie będę się o to szarpał po sądach - są milsze formy spędzania
    wolnego czasu :)
    Chcę Was tylko ostrzec - w przypadku niektórych (np.wymienionych w topicu)

  • 15. Data: 2007-03-24 20:40:07
    Od: "E." <e...@o...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > Ale co do tej wódki to racja - tak to niestety wygląda jak się okazuje. A
    > umowa między firmami jest swoją drogą jak się później okazało.

    Na tej półce jest na tyle mało graczy, że nie unikniesz.

> [...]
    > nie możecie liczyć na dykrecję (jeżeli Wam oczywiście na niej zależy).

    W przypadku niektórych to w ogóle na nic ludzkiego nie ma co liczyć.

    E.

  • 16. Data: 2007-03-24 21:32:21
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Jan Kowalski napisał(a):
    > ale - panta rhei... czy jakoś tak :)

    panta-ra-dej

    Matt Z

  • 17. Data: 2007-03-24 22:55:17
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 22:43:41 +0100, Tomek P. <a...@y...pl>
    w <o...@t...napisal.tomasz.plokarz> napisał:

    > O ile mi wiadomo, za coś takiego jest prokurator. Nie upowazniles adresata
    > aplikacji do ujawniania jej JAKIEJKOLWIEK osobie trzeciej. Ich umowy nie
    > maja tu nic do rzeczy.

    Adresat może z korespondencją którą dostał zrobić cokolwiek zechce.
    Pokazywania CV zabraniała mu ustawa o ochronie danych osobowych.

    A tak w ogóle - to o co to halo?
    Niedawno na przykład przylazłem do roboty w garniturze, bo miałem zaraz
    potem rozmowę, czaić się miałem z garniakiem w plecaku?

    Jedyne, na co zasługuje szef który tryumfalnie wymachuje twoją CVką, to
    pytanie 'No i?'.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 18. Data: 2007-03-25 09:08:28
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Sat, 24 Mar 2007 21:01:38 +0100, Jan Kowalski <j...@w...pl> wrote:

    > No co? Ty... s?u?bowa poczta do takich celów? A? takim lamerem nie
    > jestem ;)
    wystarczy wysylka z pracy tak, ze przechodzic bedzie przez firmowy serwer
    :)
    I jakie byly konsekwencje dla Ciebie?

    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.samodoskonalenie.com

  • 19. Data: 2007-03-25 10:46:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2007 22:55:17 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> wklepał(-a):

    >A tak w ogóle - to o co to halo?
    >Niedawno na przykład przylazłem do roboty w garniturze, bo miałem zaraz
    >potem rozmowę, czaić się miałem z garniakiem w plecaku?

    Mi czasem zdarza się założyć krawat do pracy, a jak ktoś pyta po co to mówię
    "Mam telekonferencję". ;-)

  • 20. Data: 2007-03-25 18:41:38
    Od: "Jan Kowalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > wrote:
    >
    > wystarczy wysylka z pracy tak, ze przechodzic bedzie przez firmowy serwer

    Kto takie rzeczy z pracy wysyła...?
    Konsekwencja była jedna - zmniejszenie zaufania pracodawcy do mnie (bo jaka
    inna mogłaby być?).
    Ale nie o to chodzi - chodzi tylko o brak dyskrecji (w takich sprawach jest
    ona istotna moim zdaniem).

    Pzdr,
    Sukumvit.