PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uważajcie na PROKOM

  • 21. Data: 2007-03-26 06:50:49
    Temat: Re: Uważajcie na PROKOM
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Sun, 25 Mar 2007 20:41:38 +0200, Jan Kowalski <j...@w...pl> wrote:

    > Kto takie rzeczy z pracy wysy?a...?
    przyznam, ze znam takich ludzi. w mojej przedostatniej pracy wysylal tak
    gosc ktory z domu nie mial dostepu do sieci. Nie skonczylo sie to
    konsekwencjami, bo pracodawca "sepil sie" na dobrego informatyka, i ten
    ktory byl nie zabezpieczyl sieci.

    Wbrew pozorom wielu tak wysyla z roznych powodow...

    > Konsekwencja by?a jedna - zmniejszenie zaufania pracodawcy do mnie (bo
    > jaka
    > inna mog?aby byae?).
    Rozumiem, ze obustronnie to zadzialalo :)
    Druga konsekwencja jaka powinna byc, to informacja ktora szef uzyskal, ze
    nie jestes zadowolony ze wspolpracy. Jezeli mu na Tobie zalezy powinien
    podjac kroki odpowiednie, jezeli nie zalezy (czyli krokow nie bedzie w
    najbliszym czasie) to zbieraj sie z tamtad. Ale nie wybieraj juz takich
    przekretasow jak Prokom. Jak wlasciciele sa nieuczciwi w uzyskiwaniu
    zlecen i w sposobach ich realizacji, to trudno aby wobec pracownikow byli
    uczciwi...

    > Ale nie o to chodzi - chodzi tylko o brak dyskrecji (w takich sprawach
    > jest
    > ona istotna moim zdaniem).
    Zdecydowanie sie zgadzam!

    W zasadzie teraz jak wysylasz cv, to mialbys prawo w pozycji ktora okresla
    obecnego pracodawce wpisac
    - wiodaca firma w swojej branzy (informacje o firmie, po przyjeciu mnie do
    pracy, ze wzgledu na karygodna niedyskrecje niektorych potencjalnych
    pracodawcow)
    :))))))))))

    Pozdrawiam serdecznie

    --

    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com

  • 22. Data: 2007-03-26 07:08:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    MC napisał(a):
    > Użytkownik "Patryk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tu chodzi o jedną konkretną rekrutację a nie o wszystkie pozostałe aż do
    > śmierci.

    Dodatkowo jest tam klauzula, ze "dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacji", a takimi nie jest przesylanie informacji Twojemu
    szefowi.... Choc z drugiej strony moze powiedziec, ze dzwonil w sprawie
    referencji....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 23. Data: 2007-03-26 07:41:45
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko tam wysłałem.

    Może z firmy wysłałeś?
    A tam jest filtr na wszystkie majle z treścią: CV, Resume, List
    Motywacyjny....

    R.

  • 24. Data: 2007-03-26 07:52:54
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 24 Mar 2007 21:01:38 +0100, Jan Kowalski wrote:

    "Nigdy odk?d pracuj? nie post?powa?o si? w ten sposób"

    to txt rzucony przez szef-a ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 25. Data: 2007-03-26 10:00:42
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 09:08:15 +0200, Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl>
    w <eu7rh0$q9$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    > procesu rekrutacji", a takimi nie jest przesylanie informacji Twojemu
    > szefowi.... Choc z drugiej strony moze powiedziec, ze dzwonil w sprawie

    Z tego co zrozumiałem 'przesłał CV w celu sprawdzenia referencji'
    raczej.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 26. Data: 2007-06-30 10:33:14
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > Nie no - nie będę się o to szarpał po sądach - są milsze formy spędzania
    > wolnego czasu :)
    > Chcę Was tylko ostrzec - w przypadku niektórych (np.wymienionych w topicu)
    > firm nie możecie liczyć na dykrecję.

    amerykaniec wynajal by juz adwokata i sie szarpal o kilka melonow a u
    nas nie jest tka ciekawie :).

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 27. Data: 2007-06-30 16:39:15
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    keczerad pisze:

    > amerykaniec wynajal by juz adwokata i sie szarpal o kilka melonow a u
    > nas nie jest tka ciekawie :).
    zwroc uwage, ze ich system prawny jest nieco inny...

    --
    Płyta za darmo! http://www.sukces.samodoskonalenie.com
    GRUPA DYSKUSYJNA http://skocz.pl/kaizen-new