PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wykorzystany - pytanie.

  • 1. Data: 2006-01-10 18:48:59
    Temat: Urlop wykorzystany - pytanie.
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Przepracowałem kilka lat w firmie A, aż do rozstania kilka miesięcy temu.
    Pracując wykorzystałem cały urlop za ten rok (26 dni), co zostało mi wpisane na
    świadectwie pracy. Od 1.11.05 zatrudniłem sie w firmie B na okres próbny 2 m-ce
    i po tym okresie się rozstaliśmy.
    W tym czasie wykorzystałem w grudniu 2 dni urlopu, uzgodnionego z szefostwem
    jako przysługujący mi za okres pracy w B.
    I nagle na świadectwie pracy widzę, że wpisano mi że był to urlop bezpłatny, bo
    cały urlop za 2005 wykorzystałem wcześniej w firmie A. Pensji jeszcze (!!) nie
    mam na koncie, więc sądzę że będą chcieli w ten sposób oszczędzać każdą
    złotówkę jak to polski młody kapitalizm.
    Pytanie: Czy jest to zgodne z prawem. W końcu świadectwo pracy z firmy A mieli
    od początku i kłamali że udzielają mi urlopu płatnego (?).

    Pozdrawiam
    Paszczak

  • 2. Data: 2006-01-10 19:24:54
    Temat: Re: Urlop wykorzystany - pytanie.
    Od: "yard" <y...@B...fm.BEZTEGO>

    Czy wypisywałeś kartę urlopową lub jakieś podanie o urlop wypoczynkowy?

  • 3. Data: 2006-01-10 21:27:31
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    > Czy wypisywałeś kartę urlopową lub jakieś podanie o urlop wypoczynkowy?

    Tak. Wniosek urlopowy. A jak odchodziłem to poprosili mnie o podpisanie "karty
    urlopowej" (chyba, nie jestem pewien, bo rozstanie było niezbyt przyjemne ale
    chciałem wyjść z tego honorowo, bez nerwów i pyskówki).

    Pozdr...
    Paszczak

  • 4. Data: 2006-01-13 22:09:40
    Od: "yard" <y...@B...fm.BEZTEGO>

    Jeśli to był wniosek o urlop wypoczynkowy to na świadectwie powinna być
    ilość dni wykorzystanych z urlopu wypoczynkowego. Złóż na piśmie prośbę o
    sprostowanie