PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy

  • 191. Data: 2006-06-12 12:10:18
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl> napisał w wiadomości
    news:e6jio4$2ia$1@news.onet.pl...

    > Zajrzałem i widzę, że nie ma ani słowa o kompetencjach. Jest o
    > umiejętności zaprezentowania się.

    W tym o adresie pocztowym jako jednym z kryteriów. Do oceny kompetencji może
    nawet nie dojść. Wiec Twoje obawy są całkiem uzasadnione.

  • 192. Data: 2006-06-12 12:42:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda nieprofesjonalnie.

    Czy przypadkiem nie zwracasz uwagi na duperele z powodu braku umiejętności
    oceny istotnych kryteriów?

  • 193. Data: 2006-06-12 12:56:54
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Czy przypadkiem nie zwracasz uwagi na duperele z powodu braku umiejętności
    > oceny istotnych kryteriów?

    Istotne kryteria określam ja. Wolno mi. Jeśli źle dobiorę kryteria, ja się
    będę potem z taką ofiarą użerać, więc mogę sobie wymyślić, jakie chcę, nawet
    czarno-białe zdjęcie w CV albo zielony szlaczek w LM, jeśli uznam, że tak mi
    się akurat podoba, bo konsekwencje i tak spadną na mnie.

    --
    JoP

  • 194. Data: 2006-06-12 13:45:39
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Istotne kryteria określam ja. Wolno mi. Jeśli źle dobiorę kryteria, ja się
    > będę potem z taką ofiarą użerać, więc mogę sobie wymyślić, jakie chcę,
    > nawet

    Jesteś właścicielką firmy?

  • 195. Data: 2006-06-12 14:40:46
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W tym o adresie pocztowym jako jednym z kryteriów. Do oceny kompetencji
    > może nawet nie dojść.
    Również nie jest to jednoznacznie określone.

    pozdr.
    m.

  • 196. Data: 2006-06-12 14:51:20
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

> [...]
    > mi
    > się akurat podoba, bo konsekwencje i tak spadną na mnie.

    Tak z ciekawości i bez zaczepki - dokonujesz jakiejś ewaluacji kryteriów? By
    np. uczyć się na własnych błędach?

    pozdr.
    m.

  • 197. Data: 2006-06-12 14:57:38
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Maciek Sobczyk <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl> napisał(a):

    > Tak z ciekawości i bez zaczepki - dokonujesz jakiejś ewaluacji kryteriów?
    > By np. uczyć się na własnych błędach?

    Oczywiście - i wychodzi mi, że tzw. kryteria pozamerytoryczne (czyli nie
    tylko kwalifikacje i doświadczenie kandydata) są o wiele ważniejsze niż mi
    się wydawało.

    --
    JoP

  • 198. Data: 2006-06-12 14:59:19
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Jesteś właścicielką firmy?

    Nie.

    --
    JoP

  • 199. Data: 2006-06-12 15:05:00
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Nie.

    Wiec chyba nie masz takiej swobody w określaniu kryteriów naboru jak
    zaprezentowałaś.

  • 200. Data: 2006-06-12 15:12:13
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Również nie jest to jednoznacznie określone.

    W jednej z odpowiedzi już to zostało określone. Do tego mail rozpoczynający
    wątek jak i smutny wniosek z losów jednej z grup tegorocznych absolwentów, z
    których nikt nie uzyskał pracy z normalnego naboru, a Ci co pracują to tylko
    po znajomościach - daje pojęcie o rozmiarach patologii, jaki ma miejsce w
    czasie rekrutacji.