PracaGrupypl.praca.dyskusje › php .net???

  • 1. Data: 2006-06-05 22:03:01
    Temat: php .net???
    Od: "Przemek" <mystre[bez_tego]@wp.pl>

    Na grupach:
    pl.praca.oferowana
    alt.praca.oferowana
    poszukuje sie (w wiekszosci) programistow php .net bazy danych.
    Tzn ze brakuje specjalistow, czy tez te firmy oferuja zbyt niskie
    wynagrodzenie?

  • 2. Data: 2006-06-05 23:28:11
    Temat: Re: php .net???
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2006 00:03:01 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > poszukuje sie (w wiekszosci) programistow php .net bazy danych.
    > Tzn ze brakuje specjalistow, czy tez te firmy oferuja zbyt niskie

    Programistów CZEGO przepraszam bardzo ? php .net ?
    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 3. Data: 2006-06-06 04:58:06
    Od: Jaz <j...@U...pl>

    SOCAR wrote:

    > Programistów CZEGO przepraszam bardzo ? php .net ?

    Przyganiał kocioł garnkowi.

  • 4. Data: 2006-06-06 06:15:49
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 05:58:06 +0100, Jaz napisał(a):

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    I co to za odpowiedź niby ma być, hm ?
    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 5. Data: 2006-06-06 09:46:27
    Od: Jaz <j...@U...pl>

    SOCAR wrote:
    > I co to za odpowiedź niby ma być, hm ?
    myslalem, że ironicznie się zapytałeś o php .net (że chodziło Ci o braku
    przecinka), ale jednak poważnie się pytałeś (a tu już mega LOL z Ciebie)

  • 6. Data: 2006-06-06 10:34:41
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

> [...]
    > poszukuje sie (w wiekszosci) programistow php .net bazy danych.
    > Tzn ze brakuje specjalistow, czy tez te firmy oferuja zbyt niskie

    Nie wiem, ale na moje ogłoszenie w gratce, na newsach, w Wybiórczej w sumie
    odpowiedziały 2 osoby.

    Wojtek

  • 7. Data: 2006-06-06 15:28:16
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 10:46:27 +0100, Mega LOLowy Jaz napisał(a):

    > myslalem, że ironicznie się zapytałeś o php .net (że chodziło Ci o braku
    > przecinka), ale jednak poważnie się pytałeś (a tu już mega LOL z Ciebie)

    Drogi MegaLOLu!
    Dobrze zrozumiałeś. A moje "zdziwienie" było rzeczywiście ironią dla
    wypowiedzi przemka który mimowszystko nie sądze aby pominął przecinek.
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 8. Data: 2006-06-06 16:37:00
    Od: LG <l...@o...pl>

> [...]
    > poszukuje sie (w wiekszosci) programistow php .net bazy danych.
    > Tzn ze brakuje specjalistow, czy tez te firmy oferuja zbyt niskie

    Wysokie czy też niskie wynagrodzenie jest kwestią sprecyzowania co
    rozumiemy pod tym pojęciem dla jednego np. 1200 to duże wynagrodzenie a
    dla kogoś innego niskie. Te ogłoszenia są na grupach bo to często zdalna
    praca, robisz projekt i dostajesz za niego kasę, nie widzisz nigdy
    pracodawcy czy też podmiotu dla którego strona została wykonana.

    * Rób w życiu to co lubisz *
    * z pewnością będziesz w tym najlepszy. *
    * http://www.sesi.pl *

  • 9. Data: 2006-06-06 17:49:22
    Od: Jaz <j...@U...pl>

    SOCAR wrote:
    > Drogi MegaLOLu!
    > Dobrze zrozumiałeś. A moje "zdziwienie" było rzeczywiście ironią dla
    > wypowiedzi przemka który mimowszystko nie sądze aby pominął przecinek.
    > Pozdrawiam

    i pewnie jeszcze "php .net bazy danych" to dla niego jedna technologia?
    buahaha

  • 10. Data: 2006-06-06 19:36:03
    Od: "Przemek" <mystre[bez_tego]@wp.pl>

    > i pewnie jeszcze "php .net bazy danych" to dla niego jedna technologia?
    > buahaha

    Chodzilo mi ogolnie o programistow (w szczegolnosci php "przecinek" .net).
    Czlowiek jest istota rozumna i powinien sie domyslic, ze chodzilo o odzielne
    technologie.
    Jakbym nie wiedzial co to jest, to jaki sens mialoby zadanie przeze mnie
    takiego pytania?