PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy

  • 201. Data: 2006-06-12 15:13:28
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Wiec chyba nie masz takiej swobody w określaniu kryteriów naboru jak
    > zaprezentowałaś.

    Sytuację typu "dopóki zespół pracuje jak trzeba i robota jest zrobiona jak
    trzeba, nie obchodzi mnie, czy pracują tam Hotentoci, krasnoludki czy
    świstaki i według jakich kryteriów są przyjmowani", oczywiście z góry
    odrzucasz jako niezorganizowaną?

    --
    JoP

  • 202. Data: 2006-06-12 15:24:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba, nie obchodzi mnie, czy pracują tam Hotentoci, krasnoludki czy
    > świstaki i według jakich kryteriów są przyjmowani", oczywiście z góry

    Organizacja winna zmierzać do ciągłej optymalizacji, zachowanie status quo
    jest w praktyce cofaniem się na tle konkurencji. Poza tym nie wiadomo co to
    znaczy "zrobiona jak trzeba".

  • 203. Data: 2006-06-12 15:35:01
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Organizacja winna zmierzać do ciągłej optymalizacji, zachowanie status quo
    > jest w praktyce cofaniem się na tle konkurencji.

    Twoje wyobrażenie o tym, jak dziają albo jak mogą działać firmy, a raczej
    jego brak, dość dobrze ilustruje nie tylko to, czemu nie zrobiłobyś kariery w
    zarządzaniu, ale też doskonale wyjaśnia, czemu tak aktywnie działasz w chórze
    bredzących o "patologiach podczas rekrutacji".

    (Ever heard the term "management by objectives"?)

    > Poza tym nie wiadomo co to
    > znaczy "zrobiona jak trzeba".

    Nam wiadomo.

    --
    JoP

  • 204. Data: 2006-06-12 16:10:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Twoje wyobrażenie o tym, jak dziają albo jak mogą działać firmy, a raczej
    > jego brak, dość dobrze ilustruje nie tylko to, czemu nie zrobiłobyś
    > kariery w

    Skończyły się rzeczowe argumenty?

  • 205. Data: 2006-06-12 16:10:54
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jolanta Pers wrote:

    > Oczywiście - i wychodzi mi, że tzw. kryteria pozamerytoryczne
    > (czyli nie tylko kwalifikacje i doświadczenie kandydata) są o
    > wiele ważniejsze niż mi się wydawało.

    Oczywiscie, ze tak i sa rowniez kandydaci, ktorzy nie beda chcieli
    z Toba rozmawiac choc reprezentuja odpowiedni poziom
    merytoryczny. Brak odpowiedzi na moje zgloszenia wynikal moim
    zdaniem rowniez z faktu, ze w wielu przypadkach poszukujacy
    pracownika wolal osoby bardziej podatne na manipulacje i mniej
    odporne na presje i to sa wlasnie te pozamerytoryczne kryteria.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 206. Data: 2006-06-12 16:14:56
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jolanta Pers wrote:

    > Taaa, "prosimy przysyłać CV bez błędów ortograficznych, nie
    > pisać w nim, do jakich szkół chodzą dzieci i stawiać się na
    > rozmowę kwalifikacyjną w czystych butach".
    >
    > Poza tym zasady, typu "prosimy podać w temacie kod" zamieszcza
    > się. Większość ludzi olewa je ciepłym parabolicznym.

    Ja nie, bo wiem, ze mozna to w prosty sposob wykorzystac do
    sortowania listow.

    > I nie dało Ci do myślenia?

    Dalo, bo w polaczeniu z kilkoma (mozna policzyc na palcach jednej
    reki) rozmowami wyszlo mi to co Ci napisalem w poprzednim liscie.
    Okazalo sie, ze poszukiwacze mieli pozamerytoryczne wymagania co
    do cech, ktorych trudno u mnie szukac.

  • 207. Data: 2006-06-12 17:03:30
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Skończyły się rzeczowe argumenty?

    Z Twojej strony nie było nigdy, bez urazy. Po prostu nie zapodajesz niczego
    poza własnymi pokręconymi wyobrażeniami i projekcjami własnej frustracji.

    --
    JoP

  • 208. Data: 2006-06-12 17:06:56
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> napisał(a):

    > Oczywiscie, ze tak i sa rowniez kandydaci, ktorzy nie beda chcieli
    > z Toba rozmawiac choc reprezentuja odpowiedni poziom
    > merytoryczny.

    To oczywiste, ale tacy nie powinni w ogóle przysyłać zgłoszeń.

> [...]
    > pracownika wolal osoby bardziej podatne na manipulacje i mniej
    > odporne na presje i to sa wlasnie te pozamerytoryczne kryteria.

    Jak w CV podkreślasz szczególnie fakt, że jesteś "mało podatny na
    manipulacje", to nie dziwię się, że nie nikt nie chce z Tobą gadać -
    większość rekrutujących wrzuca takich do szufladki z napisem "freak".

    --
    JoP

  • 209. Data: 2006-06-12 18:08:16
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Z Twojej strony nie było nigdy, bez urazy.

    Co nie przeszkadzało Ci na nie odpowiadać. Więc bez urazy, Twoja ocena brzmi
    mało wiarygodnie. Nagle teraz Ci się odwidzialo.

    > Po prostu nie zapodajesz niczego
    > poza własnymi pokręconymi wyobrażeniami i projekcjami własnej frustracji.

    To jesteś jeszcze korespondencyjnym psychologiem? Myślałem, ze potrafisz
    trzymać się tematu.

  • 210. Data: 2006-06-12 18:21:07
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Jak w CV podkreślasz szczególnie fakt, że jesteś "mało podatny na
    > manipulacje", to nie dziwię się, że nie nikt nie chce z Tobą gadać -
    > większość rekrutujących wrzuca takich do szufladki z napisem "freak".
    Abo do szufladek - mediator/menedżer/negocjator. Umiejętność nazywania
    rozpoznawania i nazywania manipulacji to jedna z kluczowych umiejetności
    facylitatora, coacha, mediatora etc.

    pozdr.
    m.