PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam ciekawej pracy

  • 1. Data: 2005-11-27 20:41:58
    Temat: Szukam ciekawej pracy
    Od: "artur" <a...@w...pl>

    Zamieszkuje we Wrocławiu, pracowałem w małej firmie produkcyjnej jako spec.
    d/s marketingu ale robiłem tam praktycznie wszystko także jako
    przedstawiciel handlowy w usługach. Oprócz tego trochę własnej działalności.
    Mam abolutorium na Akademi Ekonomicznej i czekam na obronę ( w marcu).
    Angielski komunikatywnie. Obecnie i przejściowo jestem kierowcą w hurtowni
    monopolowej.
    Interesuja mnie ciekawa praca za ciekawe pieniądze.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-27 20:50:23
    Temat: Re: Szukam ciekawej pracy
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    artur napisał(a):
> [...]
    > monopolowej.
    > Interesuja mnie ciekawa praca za ciekawe pieniądze.

    Powinieneś zamieścić ogłoszenie na pl.praca.szukana
    Ta grupa, jak sama nazwa wskazuje służy do dyskusji.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-11-27 20:50:25
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    artur napisał(a):
> [...]
    > Mam abolutorium na Akademi Ekonomicznej i czekam na obronę ( w marcu).
    > Angielski komunikatywnie. Obecnie i przejściowo jestem kierowcą w hurtowni
    Wzruszajace. Chcesz o tym z nami porozmawiac?
    > Interesuja mnie ciekawa praca za ciekawe pieniądze.
    Popatrz, popatrz, co za sensacja... mnie tez. Mysle ze innych
    czytajacych ta grupe takze:)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-11-27 22:08:38
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Interesuja mnie ciekawa praca za ciekawe pieniądze.
    >
    > Pozdrawiam

    Oryginalny to specjalnie nie jesteś. Tomek

  • 5. Data: 2005-11-27 22:48:31
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    artur <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > monopolowej.
    > Interesuja mnie ciekawa praca za ciekawe pieniądze.

    A moze tutaj spróbuj.

    Praca dla pań w Warszawie ! szukających dobrej i stałej pracy w Erotycznym
    Biznesie
    Tancerki Erotyczne - Escort girl - ( doświadczenie nie jest potrzebne)
    STAŁA PRACA zakwaterowanie możliwa umowa o prace zarobki w granicach 8000 zł
    miesięcznie zarobki - REAL!
    Zapraszamy panie w wieku od 18 do 30 lat
    NIE SZUKAJ PRZYGÓD ZAGRANICĄ !
    Dobra i bezpieczna ! praca czeka na ciebie w Polsce zobacz nasza stronę !
    STRONA EROTIC CLUB