PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pisanie artykułów do gazet

  • 1. Data: 2005-11-27 07:31:16
    Temat: Pisanie artykułów do gazet
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam
    Czy orientujecie się w sprawie artykułów pisanych do gazet ? Chodzi mi o
    gazety typu Chip, PC World. Jakie są stawki, jak zabezpieczyć się przed
    zrobieniem w konia przez nieuczciwego redaktora ?

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2005-11-27 09:30:53
    Temat: Re: Pisanie artykułów do gazet
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Plissken napisał(a):

    > Czy orientujecie się w sprawie artykułów pisanych do gazet ? Chodzi mi o
    > gazety typu Chip, PC World. Jakie są stawki, jak zabezpieczyć się przed
    > zrobieniem w konia przez nieuczciwego redaktora ?

    Hmm... Bierzesz pióro gęsie, moczysz w atramencie i piszesz na położonej
    przed sobą kartce papieru ;) Stawki - bedą takie jakie sobie wynegocjujesz.
    Robienie w konia - tu mnie zagiąłeś normalnie. Nie wiem co odpowiedzieć ;P

    j.