PracaGrupypl.praca.dyskusje › urzad pracy i praca na miesiac

  • 1. Data: 2005-11-27 21:01:27
    Temat: urzad pracy i praca na miesiac
    Od: "bezrobotnybezrobotny" <b...@p...com>

    Jestem zarejestrowany w powiatowym urzedzie pracy, szykuje sie dla mnie
    tymczasowa praca na umowe zlecenie na okres ok 1 miesiaca. Co musze
    zrobic, by dopelnic formalnosci? czy na ten czas zostane wykreslony z
    rejestru bezrobotnych, a potem bede musial przechodzic na nowo cala
    procedure rejestracji???

  • 2. Data: 2005-11-27 21:13:39
    Temat: Re: urzad pracy i praca na miesiac
    Od: Suracz <...@...x>

    bezrobotnybezrobotny napisał(a):
    >[...] czy na ten czas zostane wykreslony z
    > rejestru bezrobotnych, a potem bede musial przechodzic na nowo cala
    > procedure rejestracji???

    Tak, i wiem to z własnego doświadczenia.

    Suracz

  • 3. Data: 2007-02-12 00:07:27
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Urząd Pracy (i również wiem to z własnego doświadczenia) jeśli chodzi o
    pośrednictwo pracy to się na 'mydło marki Jeleń' nadaje....[choć, prawdę
    powiedziawszy to i na to się nie nadaje]. Nie wiem, za co te pierdzistołki
    biorą pieniądze, ale napewno nie za pośrednictwo pracy. Wiem o czym mówię,
    bo od ponad 5 lat jestem (byłem) zarejestrowany w Urzędzie Pracy jako
    bezrobotny (bez prawa do zasiłku nota bene) i w tym czasie wszelkie prace
    (nie było ich wiele i były to prace na umowe zlecenie, dopiero teraz, od
    kilku dni umowa o prace, póki co jeszcze na czas określony), jakie udało mi
    się załatwić zdobyłem bądź sam w skutek 'własnej inwencji' bądź też przy
    pomocy różnego rodzaju organizacji, w których to jestem zarejestrowany (z
    racji bycia ON, choć nie tylko). Pytam się wobec tego po jaką .... te
    molochy funkcjonują ! Zarejestrowany w UP byłem, by nie było wątpliwości
    jedynie dlatego, by mieć ubezpieczenie, jako bezrobotny, a nie po to, by
    oczekiwać od nich znalezienia pracy, bo wiadomo, że to się ! nigdy ! nie
    stanie !!. W takiej sytuacji to pod taki moloch powinno się porządną bombę
    podłożyć, by całość poszła w cholere, bo i tak swoją obecnością nic nie
    wnosi. Kwestia pośrednictwa pracy i pomocy przez darmozjadów z UP w tym
    zakresie równa jest 0! Ta buda nie ma kompletnie racji bytu !!!!
    Zfrustrowany 'łókochaną' polską rzeczywistością.

    --
    Regards for All
    -= cOOba =-

  • 4. Data: 2007-02-12 00:16:25
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    A cha: By nie było wątpliwości to stwierdzenie

    > Kwestia pośrednictwa pracy i pomocy przez darmozjadów z UP w tym zakresie
    > równa jest 0!

    nie oznacza bynajmniej 0! [silnia] jak ktoś mógłby pomyśleć (dodaję, bo
    zaraz ktoś mógłby wpaść na tak inteligenty pomysł by to dopisać, jako, że
    taki wynikjak wiadomo, daje 'nieco inny' wyraz mojemu stwierdzeniu).

    --
    Regards for All
    -= cOOba =-