PracaGrupypl.praca.dyskusje › manager i pełnomocnik ds jakości

  • 1. Data: 2005-11-27 15:39:53
    Temat: manager i pełnomocnik ds jakości
    Od: "max" <m...@i...pl>

    Witam

    co myślicie o takich zawodach? Bo nie wiem czy się pchać w takie studia:
    http://www.tuv-nord.pl/polsl.php
    Da się z tego utrzymać? Jak kształtują się zarobki takich osób.
    Doadam też ze osoba o tym zawodzie posiada rowniez kwalifikacje na audytora
    wewnętrznego ds jakosci.

    dzięki za info

  • 2. Data: 2005-11-28 07:15:23
    Temat: Re: manager i pełnomocnik ds jakości
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > co myślicie o takich zawodach? Bo nie wiem czy się pchać w takie studia:
    > http://www.tuv-nord.pl/polsl.php
    > Da się z tego utrzymać? Jak kształtują się zarobki takich osób.

    To ile zarobisz zalezy od tego do jakiej firmy trafisz. Czesto szukaja na
    takie stanowiska osob których branzowe wykształcenie jestr zbieżne z
    profilem głownej działalności firmy a zarządzanie jakością jest ich
    dodatkową umiejetnością/fakultetem.
    Byłem takim PJ (pełnomocnikiem d.s jakości)- nudne zajęcie, jestes dla wielu
    tylko i wyłąćznie problemem, często tez w firmie wdraża się ISO po to aby
    miec certyfikat a nie po to by mieć system zarzadzania jakością. Wtedy to
    jest zupełne nieporozumienie, a jak cos nie wyjdzie (tzn jak nie wyjdzie
    audit) to obrywa się tobie. Ale generalnie i przede wszystkim nuda i
    papiery. Mam wrażenie że można policzyć na palcach firmy mające
    zaimplementowany system informatyczny obsługujący procesy SZJ, znakomita
    większoćść to papiery...
    --
    Jackare
    Bytom