PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-08 07:33:14
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Na studiach. Można tysiąc i jedną rzecz robić na studiach oprócz studiów.

    O tym nie musisz mnie przekonywac. W trakcie studiow nauczylem sie kilku
    praktycznych umiejetnosci, dzieki ktorym nie jestem teraz bezrobotnym
    absolwentem. Niemniej nie byly one zwiazane z wyuczonym zawodem. Nie
    znam osoby z mojego roku i lat pobocznych, ktore znalazly by w
    Szczecinie lub okolicach pozadna praktyke. Owszem mozna sobie
    popraktykowac w TeleNecie, Tepsie, a takze w GSMach, ale praktyki te
    najczesciej sprowadzaja sie do zajec typu "przynies/wynies/pozamiataj".

    A co do samodzielnej nauki technologii mobilnej, to niestety bez dostepu
    do sprzetu i fachowego oprogramowania nie mozna zbyt wiele zrobic.
    Czytanie suchej dokumentacji nie zrobilo jeszcze z nikogo fachowca.
    Zreszta wiedze teoretyczna zdobylismy na studiach. I co z tego?

    --
    Pozdrawiam: BbT