PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-08 17:25:57
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WL wrote:

    > A komputery, IDE, kompilatory i ksiazki za darmo rozdaja ;)

    Komputery są bardzo powszechnie dostępne i w miarę tanie. Poza tym w
    elektronice i telekomunikacji też trudno się bez nich obyć.
    IDE, kompilatory - używam wyłącznie darmowych i jakoś sobie radzę.
    Książki - nie kupiłem jeszcze żadnej książki do programowania - jeśli
    potrzebuję skorzystać - idę do czytelni. Większość potrzebnych informacji i
    tak można wyczytać z man-a lub dokumentacji info.
    Więc w zasadzie jeśli chodzi o programowanie, to jest to wyłącznie kwestia
    chęci i zdolności. W specjalnościach związanych ze sprzętem trzeba
    wykazywać znacznie większym zapałem, aby pokonać dodatkowe trudności,
    których w programowaniu nie ma.