PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-08 19:48:37
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem tak: ała moje oczy. :)
    to ja odpowiem - ała moje uszy:)

    nie uwazam, żeby mi była potrzebna drewniana karuzela skoro potrzebuje
    huśtawkę (nawiązując do słynnego żartu rysunkowego z projektów
    informatycznych).
    a ten komputer - co to boli twoje oczy - pod XP (i aurox w wersji 10, i
    mandarynka w 10.1) spokojnie odtwarza filmy, muzykę, obsługuje programy
    biurowe. tak ze na workstację jak najbardziej się nadaje. no, chyba że do
    podróżowania z domu 5 km. do większego sklepu używasz najnowszego porshe.
    dla mnie tę rolę jak najbardziej spełnia np matiz czy renault19.

    Działa i swoją rolę spełnia. a to jest najważniejsze

    --
    ---> to tylko moje zdanie <--