PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-08 13:38:16
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: WL <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    BbT wrote:

    > O tym nie musisz mnie przekonywac. W trakcie studiow nauczylem sie kilku
    > praktycznych umiejetnosci, dzieki ktorym nie jestem teraz bezrobotnym
    > absolwentem. Niemniej nie byly one zwiazane z wyuczonym zawodem. Nie
    > znam osoby z mojego roku i lat pobocznych, ktore znalazly by w
    > Szczecinie lub okolicach pozadna praktyke. Owszem mozna sobie
    > popraktykowac w TeleNecie, Tepsie, a takze w GSMach, ale praktyki te
    > najczesciej sprowadzaja sie do zajec typu "przynies/wynies/pozamiataj".

    Nieprawda. W, bez krypotoreklamy, Polkomtelu, zeby dostac sie na
    praktyke trzeba sie troche postarac, ale recze, ze nie bedziesz
    "przynies/wynies/pozamiataj", ani nawet "skseruj/przepisz/popatrz".
    Dostaniesz realne zadania i bedziesz realnie rozliczony z ich wykonania.
    Ale to nie jest praktyka, na ktora mozna sie dostac za ladne CV ;)

    WL