PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-08 14:51:28
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WL napisał(a):
    > A komputery, IDE, kompilatory i ksiazki za darmo rozdaja ;)
    Kompa mozna zlozyc za ~1k zl. Kompilatory - niektore sa darmowe,
    niektore platne, ale czesc firm udostepnia darmowe wersje (zazwyczaj
    okrojone), czesc uczelni ma podpisane umowy np z microsoftem na mocy
    ktorych studentom przysluguje bezplatne oprogramowanie. Co do ksiazek -
    czesc jest za friko (vide TIJ), do tego rozne tutoriale, manuale itp.
    I dodatkowo... pomijajac kwestie etyczna, mozna za darmo sciagnac
    praktycznie kazdy kompilator, kazda ksiazke, bez zrobienia komus
    "namacalnej" krzywdy (choc niektorzy geniusze licza straty firm
    komputerowych w sposob ilosc kopii * cena za kopie, tak jakby kazdy kto
    uzywal nielegalnej kopii na pewno kupil ja gdyby nie mogl skorzystac z
    pirata), choc jest to niewatpliwie nielegalne. Natomiast ze sprzetem juz
    sprawa trudniejsza... kradziez sprzetu powoduje wymierne straty jego
    wlasciciela (mial sprzet, nie ma sprzetu)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl